/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
maspalomas
Fra : aar
Vist : 270 gange
20 point
Dato : 06-03-03 17:54

Hejsa. Min kæreste og mig skal til maspalomas her til sommer,og vi skal bo på los leones.
Er der nogle der kan skrive lidt om området evt hotellet?
tak tak brian

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 06-03-03 18:27

Hej aar

Mas Palomas ligger op ad kysten playa del ingles som er en meget god strand. selve byen har 2-3 indkøbscentre hvor i kan handle alt fra a-z + nogle meget gode restauranter. restauranten "Las brasas" kan bestemt anbefales. ørkenområdet omkring playa del ingles er bestem værd at se nærmere på ved mas palomas ligger der også et stort vandland.
foruden dette er der ikke meget andet i selve men tag på nogle ture og oplev midtøen som er meget flot..! en tur til strandbyen puerto rico er heller ikke i vejen

God tur

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Nina7900

Dato : 15-03-03 21:20

Gå på biblioteket og lån bogen: turen går til gran canaria.
hilsen
Nina

Kommentar
Fra : a_h_nielsen

Dato : 18-03-03 15:03

Hvis i virkelig skal prøve en lækker strand, så tag til noget der hedder Anfi Beach. Importeret sand fra caribien, ikke ret mange turister og fantastiskt lækkert...
God tur
Hilsen Anders

Kommentar
Fra : karflem

Dato : 05-06-03 06:49

Hvis I ikkel allerede har været på ferie, så kan jeg godt fortælle dig om hotellet (lejlighederne) Los Leones.

Jeg er lige kommet hjem fra 1 uge i Maspalomas, og har boet i ferielejligheder Los Leones.

Der er 12 lejligheder, som ligger rundt om en rimelig stor pool (Lejlighederne hænger sammen i klynge af 4). Der er teresse på begge sider af lejligheden, så der er ikke nogen undskyldning om ikke at få sol/skygge hvis det er det man går efter.

Lejlighederne er lidt slidte, men OK og forholdsvise store. Ligger i et område med meget lidt trafik. Men til gengæld oplevede vi en del støj fra gøende hunde (de fleste nætter)

Lejlighedern ligger ca. 10 min gang fra Faro2 indkøbscenter hvor man kan spise, shoppe m.m. og ca. 2 km. fra stranden.

Hvis I vil med lokalbus rundt, ligger lejligheden rimelig centralt.

Taxi fra Play Ingels til hotellet koster ca. 2-3 euro alt efter hvor stærkt chufføren kører.

Det er 5 gang vi har været på Gran Canarien, men første gang vi har boet i Maspalomas, men det er bestemt ikke sidste gang. Vi har barn, og området er meget fredeligt. Vil man der imod have fest og farver, så er Play Ingels og Pourto Rico idealle, da her er flere barer, diskoteker m.m.

I skal unde Jer selv at tage en tur til Pourto Morgan (En utrolig hyggelig fisker by) og Palmitos Park (Dyrepark)

Held og lykke hvis I ikke allerede har været afsted.