/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ny slankepille
Fra : Mille35
Vist : 6195 gange
50 point
Dato : 13-06-08 18:50

Ny slankepille
Så i dag på B.T eller Ekstrabladet en overskrift på nogen slankepiller ? er her nogen der har læst det og hvad hedder de?

Accepteret svar
Fra : Smokei

Modtaget 60 point
Dato : 13-06-08 19:04

ALLI

Håndkøbspillen Alli er en svagere version af den receptpligtige slankepille Xenical, som allerede findes på det danske marked.

Stoffet blokerer for fedtoptagelsen i tarmen. De kendte bivirkninger er diarré og mavesmerter. Muligvis kan pillerne også medføre, at vitaminer – som ellers ville blive optaget sammen med fedtet – fiser ud med afføringen. Derfor anbefaler producenten en daglig multivitamin-pille, for at være på den sikre side.

I USA sælges Alli i pakker på 40, 60 og 120 stk. Alt efter pakningsstørrelse svinger prisen for den daglige dosis på tre piller mellem halvanden og to dollar (7,5-10 kroner). Prisen i Danmark kendes endnu ikke.

En bog med kostplan og opskrifter koster 15 dollar (75 kroner).

Læs evt. mere på

hjemmesiden myalli.com

http://www.youtube.com/watch?v=AWeDgACm5ew&NR=1

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 13-06-08 19:19
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 13-06-08 20:37

det er da utroligt. der kommer stadig nye mirakelpiller på markedet selv om alle ved, at den slags ikke virker. der er kun en vej. motion og kostomlægning.
men der må sandelig være mange dumme mennesker derude.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-06-08 21:13

Et fedmeproblem kan ikke løses med piller. Kostomlægning og motion. Man tager kun på af det der kommer ind i munden. Så derfor kun sunde ting.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 13-06-08 22:47

altså det var bare den overskrift og navnet på de piller jeg gerne ville have og læse lidt om det,fik ikke købt avisen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-06-08 23:14

Jeg hørte indslaget og så forsiden af avisen, men jeg fik ikke fat i navnet på pillen. Kan du ikke gå ind på avisens hjemmeside og læse det der?

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 13-06-08 23:20

Tak for svaret Smokei.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 13-06-08 23:33

Selvtak Mille35 - Og go weekend.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-06-08 23:46

Jo der findes medicin( piller) som virker.
Det er fyldt med farlige bivirkninger , receptpligtigt, og må ikke bruges bare som slankemiddel.

Der er intet i håndkøb eller lovligt naturmedicin, som hjælper på fedme.

Kommentar
Fra : takker

Dato : 03-05-09 08:59

Til Transor!

der tager du sp fejl, Alli hjælper og det er ikke kun kost omlægmningen der altid skal til.

Vi kender vel alle dem der bare spiser og spiser uden at tage på, omvendt er der dem der lever på sulte grænsen og alligevel tager på.

Alli hjælper kun dem der er lettter over vægtige, det er ikke et karteblanck til bare at spise.

Min point var bare dømt ikke andre, før du har alle oplysninger