/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
københavn
Fra : karin42
Vist : 586 gange
100 point
Dato : 12-06-08 19:52

Vi skal en tur til hovedstaden , er her en der ved lidt om gode billige spisesteder , vi kan ikke finde en eneste smørrebrødsforretning på nettet hvor man kan få en god madpakke .

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-06-08 19:54

Hej I må ind og kigge på denne side - rigtig god tur
http://www.visitcopenhagen.dk/turist/spise___drikke_og_shoppe

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 12-06-08 19:56
Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 12-06-08 20:27

Tak for svaret HelleBirgitte.
lige hvad vi har brug for - tak for det

Kommentar
Fra : vith

Dato : 12-06-08 20:28

Dette er vores absolutte favoritsted

http://www.aok.dk/restauranter-cafeer/centrum-smoerrebroed

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-06-08 20:35

Tak for det og velbekomme

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 12-06-08 20:38

ja det ser ud som om det lige er os , vi skal bare oveleve , og forhåbenlig se en masse i københavn.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-06-08 21:25

Hej med dig.

Jeg har set i har lukket spørgsmålet men jeg vil alligevel lige skrive en note.

Prøv engang og gå ind til Ida Davidsen , det er en oplevelse når man ikke har været der før.
Hendes restautant ligger i Store Kongensgade 70.
Ikke langt fra Kongens Nytorv. V.H. Pia

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 12-06-08 21:51

til piaskov - det ser vældig fint ud hos ida Davidsen , men det er ikke det højt belagte smørrebrød vi er ude efter , men en alm. dansk madpakke til at ta' med ud i byen .

tak alligevel for din interesse

Kommentar
Fra : ebbemads

Dato : 13-07-08 14:40

I Istedgade 200 m efter Gasværksvej på venstre side på et hjørne ligger der et godt tyrkisk spisested, Antalya, hvor man kan få sig en grillstegt spyd, salat og pommes til ca. 50 kr. Godt og brugbart.
Ebbe