/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Nyhedsgruppe
Fra : Smat
Vist : 315 gange
100 point
Dato : 06-03-03 08:55

Hejsa
Jeg prøver forgævet at få kandu ind som en nyhedsgruppe i outlook express.
Hvad der går galt hved jeg ikke, men jeg vil bare så gerne have det til at du.
Jeg har prøvet ud fra guiden på www.usenet.dk, men forsat uden held.
Er der må en sjæl der kan hjælpe mig?
Margrethe

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 06-03-03 10:21

Hej Margrethe!

Jeg er ikke helt med på hvad det er du vil!

Der er efter min mening ikke en nyhedsgruppe der heddder Kandu; men derimod kan du få tilsendt e-mail til emner m.m. som har din interesse!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : alkoy

Dato : 06-03-03 15:43

har løsningen men først piontene

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 06-03-03 17:12

Hej!
Først vil det være en stor hjælp at vide hvilken udbyder du har.

Hilsen Jeannie Kristensen
Som ikke har noget imod at hjælpe også uden point, i modsætning til alkoy

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 06-03-03 17:19

Og om du har outlook