/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Anonym på nettet
Fra : hejdu
Vist : 219 gange
20 point
Dato : 05-03-03 20:52

Kan det lade sig gøre at surfe anonymt på nettet evt. med noget free ware??
Den eneste jeg umiddelbart kan finde er Anonymizer, men man kan ikke se alle websider
med mindre man vil betale et beløb, enten pr. mdr., eller pr. år.
Altså .. er der andre og evt. gratis???

takker på forhånd

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 05-03-03 21:05

Steganos Internet Privacy kan du teste før du køber. Besøg http://www.steganos.com/en/sia/index.htm

Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 05-03-03 21:06

Steganos Internet Privacy kan du teste før du køber. Besøg http://www.steganos.com/en/sia/index.htm

Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 05-03-03 21:15

Hej Henrik

Rart at ha' dig tilbage på Kandu.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 05-03-03 21:19

Hey hov hva var det..?

Det var ik længe Henrik...

Velkommen tilbage...! og tak for pointene

Det er forfærdelig med Kandu hvis man først har været her lidt kan man ik blive væk uanset hvor sur man bliver.

Godt at se at du er tilbage...!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-03-03 21:53

Ja når man ikke engang kan holde sig væk et døgn
Så kan det kun være fordi man har kraftige abstinenser
Kandu er stærk medicin,får man ikke en daglig logind,og muligheden for at hjælpe andre
Ja så begynder kroppen at ryste.
Vi ser gang på gang herinde bruger der truer med at gå,og i sin ophidselse forærer alle sine ledige point væk,for derefter at komme tilbage igen,enten som den samme profil eller en anden,meget kort tid efter.
Men så fik man sig da lige markeret.

I spørgsmålet fra igår
http://www.kandu.dk/dk/spg/12178
skriver Fnollerpige dette til dig
jeg kopierer

Det bør ikke udløse melodramatiske handlinger som - "nu går jeg" - "tag mine point" osv osv - vorherre på tønden, du er ligesom alle andre der hart truet med FARVEL tilbage på pinden inden ret lang tid ..... det holder jeg en kold sodavand på !!!!

hva`skal det så til for - det er lidt a la "Så så man lige mig!!!!"

Mama Drama Queen ......
--------------------------------------------------------
Man må da sige du skylder Fnollerpige en sodavand ikk?

MVH og velkommen tilbage
Brian

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 05-03-03 22:01

Hej Brian

Har lige skrevet under spg. 12178:

Citat
Fnoller...

Smid lige en mail hvis du en dag kommer til Slagelse -- så ligger der sg* en kold cola og venter...

;-) Henrik, Slagelse

Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : dk

Dato : 05-03-03 22:20

se dette udmærket tips
http://www.kandu.dk/dk/tip/3183

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 05-03-03 23:29

Hej

Med et af disse programmer skulle det være nogenlunde muligt: GhostSurf eller Stealther....
De kører over anonyme proxy-servere og på den måde vil din IP-Adresse være en anden når du loader et site..

held og lykke
Caine

Kommentar
Fra : Lequack

Dato : 06-03-03 00:15

Bare husk at du ikke er mere anonym end at man kan finde frem til dig, hvis du laver noget fy