/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Trådløst og telefoni
Fra : hjulmand81
Vist : 492 gange
200 point
Dato : 09-06-08 13:39

Jeg har en medarbejder opkobling med en standard Zyxel router med bredbånd og telefoni i et.
Men hvis jeg skal have en trådløs router koster den næsten 60 kr. pr måned.

Kan jeg blot købe en trådløs router eller vil den fucke vores telefoni op???
Kan man evt. købe en boks (wireless accesspoint) og slutte til standardrouteren eller hvordan???

Håber nogle har erfaringer med dette.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 210 point
Dato : 09-06-08 13:56

køb et access point.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-06-08 16:17

Du køber en Router.
Hvis du kun køber et accespoint kan du få problemre med tislutninger af flere maskiner, så har du også router hvis du en dag skifter udbyder.

Mulighederne er større med en router.

På din udbyder hjemme sider ligger der sikkert vejledning til opsætning, eller søg på denne siden med søgeord "trådløs".

vh Ben

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-06-08 16:37

hvorfor skal han købe en router når han i forvejen har en?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-06-08 17:08

ok sorry, så ikke at der var router indbygget i den han havde....
Du har ret webnoob
vh ben

Godkendelse af svar
Fra : hjulmand81

Dato : 10-06-08 07:25

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-06-08 08:16

Det var så lidt.