/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Vil du ha et job?
Fra : Teil
Vist : 1065 gange
100 point
Dato : 06-06-08 07:48

Citat
FROM THE DESK OF THE DIRECTOR Murphy Sarawak Oil Company Ltd. Level 26, Tower 2 PETRONAS Twin Towers Kuala Lumpur City Centre 50088 Kuala Lumpur, Malaysia MALAYSIA +60 166549412 ATTN: APPLICANT INTERNATIONAL EXPATRIATE OFFICIAL JOB ONLINE INTERVIEW Your name has been shortlisted/Choosen among the Lucky expatriates who submitted the CV to the MALAYSIA ONLINE JOB ,before we will issue you the Success Letter and the Contract Document You have to fill the following informations and send it back to us Via-Email:murphy.sarawakoil2008@gmail.com Full Names City: State: Country: Zipcode: Sex: Phone: AGE: MARITAL STATUS: Get back to me as soon as possible.

Jeg gider ikke, tag det den som vil.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-06-08 09:06

Nej tak, jeg har ikke tid - er ved at male vinduer

Kommentar
Fra : mikkelberg

Dato : 06-06-08 09:27

ikke noget form mig

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 06-06-08 09:38

*LOL * ja og så en gmail-konto... hvilken seriøsitet
Bortset fra det, så er Sarawak (på Borneo) et lunt sted, var der selv i begyndelsen af 80'erne hvor vi borede efter olie for Shell... det var dengang Lauritzen Offshore eksisterede, nu er det kun et dansk tilbage Maersk... synd at Lauritzen ikke beholdt skruen i vandet.
Nå det er en anden historie
Jeg holder mig også til haven... så nej tak Teil, du må afsted "on your own"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-08 10:04

OK jeg skriver til dem.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-06-08 10:58

Pas på "området"... der er mange Billy-boys = ikke den ægte vare
Evt. overnatning i Singapore, inden flyvning til Sarawak/Borneo (ca. 2 timer), kan jeg anbefale Bugis Street, her er der liv og glade dage - i hvert tilfælde tilbage i 80'erne
http://en.wikipedia.org/wiki/Bugis_Street

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-06-08 13:24

Der står at du skal komme tilbage...............har du været der.

Ps. Jeg har heller ikke tid...............taget skal males igen i år.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-08 13:28

Citat
Der står at du skal komme tilbage...............har du været der.

Det kan jeg ikke huske, det kan de sikkert heller ikke.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-06-08 13:36

Nope... og held og lykke med tagmalingen, bliv nu ikke alt for farvet hvis det er farven på den anden side hvis du gnidre dig selv ind... så kan naboerne jo ikke se dig (kamufleret).
Go' weekend

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-08 13:37

En god undskyldning Eyvind: Det er for varmt, malingen tørrer for hurtigt.
De kolde bør holdes i beredskab.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-06-08 14:05
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-06-08 14:09
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-06-08 15:11

Næææ ellers tak, det arbejde tager sgu for meget af ens fritid

Hvis det er så sundt at arbejde, så burde de sætte de syge til det

Kommentar
Fra : achton

Dato : 06-06-08 20:45

Og du tror på julemanden teil.
Smut du bare.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 09-06-08 17:04

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-06-08 23:25

Velbekomme & takker for points

Kommentar
Fra : heidikathrine

Dato : 17-02-09 20:25

er der nogen der kender nogen ledig stillinger i skive omregn?