/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows xp købes
Fra : alimak
Vist : 480 gange
50 point
Dato : 05-03-03 16:53

Er det nogen som vil sælge, eller ved om nogen som vil sælge windows xp(ikke opgradering)Så kontakt mig.
Rolf Tlf.40617934.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 05-03-03 17:05
Kommentar
Fra : alimak

Dato : 05-03-03 17:34

til xou
Det er ikke en ny jeg vil købe da kunne jeg bare gå i foretningen og handle.
Hilsen Rolf

Kommentar
Fra : xou

Dato : 05-03-03 17:40

ikke til 814,-(kun cdrom og lille mappe) men måske 2600,- for en fuld version,men hvad vil du give for en

original som som sagt er brugt.og da der er aktivering i xp kan du være sikker på at den kan bruges (max 4 gange

indenfor 1 år).er du studerne eller har nogle hjemme der gør kan xp pro fås til 540,- ca se www.edbpriser.dk -

men måske er der en (via telefon) der har et bedre bud....hej....

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 16-03-03 16:56

hvorfor downloader du det ikke bare!!!

Accepteret svar
Fra : dr_scooter

Modtaget 50 point
Dato : 16-03-03 16:57

ps. det er sku for dumt at betale for det...

ps husk at det skal være en såkaldt en corperated edition, den skal ikke aktivers!!!

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 17-03-03 01:05

Jeg ville blive glad hvis du ville sige hvor jeg kan downloade det. Hva er
en coperated edition?
På forhånd tak.
Rolf.

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 03-07-04 19:17

Tak for svaret dr_scooter. Hadde glæmt at lukke spørsmålet
alimak