/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
cd database audio
Fra : anuarak
Vist : 660 gange
100 point
Dato : 30-05-08 18:10

Findes der ikke en gratis cd database hvor man kan samle alle sine audio-cdér --det skal helst være en database hvor musiknumre automatisk noreres på tiel fra internet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-05-08 18:19

du stiller store krav, gider du ikke ajourføre?

http://www.stoneware.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-05-08 18:40

Men mediaplayer noterer automatisk.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-05-08 18:43

Og skal tilføje,
mediaplayer har et bibliotek, kan
også kaldes database

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 30-05-08 18:45

Hej Teil -- jo men hvorfor gøre noget andre har gjort med den mulighed for fejldatering
-- iøvrigt indlagt under forkert kategori

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 30-05-08 18:46

Hej

Jeg vil tro MediaMonkey kan klare det.

Citat
MediaMonkey is a music manager and jukebox for serious music collectors and iPod users. It catalogs your CDs, OGG, WMA, MPC, FLAC, APE, WAV and MP3 audio files. It offers an intelligent tag editor which looks up missing Album Art and track information via Freedb and the web, and an automated file and directory renamer to organize your music library.

Kan hentes her:
http://www.filehippo.com/download_mediamonkey/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-05-08 20:11

Der er mange gode, MEN de kalder sig selv gratis, og så har de alligevel en begrænsning, feks. når du har nået 100 CDèr, så vupti er dataerne væk, hvis du ikke betaler.
catraxx
CDTrustee
Music Collector : http://www.collectorz.com/music/
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 31-05-08 00:01

Tak for svaret Klaudi. jeg prøver denne database

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-05-08 07:32

Det var så lidt, håber det kan bruges.

mvh klaudi