/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Udpakkede filer er væk!!!
Fra : Tobster
Vist : 701 gange
100 point
Dato : 29-05-08 16:34

Jeg har problemer med 2 rar-filer som tilsammen udgør én film.

Hvordan kan det være at jeg ikke kan se den udpakkede fil? Jeg pakker de første 2 rar-filer ud på mit skrivebord, men files vises ikke.

Forsøger jeg så at pakke dem ud igen, skriver vista at filen findes og om jeg vil overskrive den.

Underligt at jeg ikke kan se den!

Hvad kan der være i vejen. Har ikke problemer med andre filer...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 16:44

Ved du hvor filen gemmes?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-08 16:53

Ved næste udpakning - læg mærke til HVORden lægger filen/filerne....

At zipfilen ligger på skrivebordet er ikke ensbetydende med at de udpakkede filer kommer samme sted....

De går som regel derhen hvor du sidst pakkede ud....

Og da den spørger om overskrivning kan du være sikker på de findes.....

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 29-05-08 16:53

har prøvet flere steder. på skrivebordet og i flere andre mapper hvor den nu efter sigende eksisterer, men jeg kan ikke se den.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 16:54

Søg på filnavnet

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 29-05-08 16:55

har prøvet, men den finder den ikke...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 16:55

Det kan enda ske at de ligger på midlertidige internetfiler.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-08 16:56

PS...

Hvis de 2 rarfiler er en del af en samlet film er det slet ikke sikkerk de skal udpakkes - men "joines" (sættes sammen) inden udpakning....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-08 16:58

Det du har er sikker en samling rarfiler der er sat sammen til 1 eller 2 rarfiler....

Det er så KUN hovedrarfilerne der skal udpakkes - resten skal samles til 1.....

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 29-05-08 16:58

nej, den "joiner" dem selv...

Se her:
http://img123.imageshack.us/my.php?image=22830524xf0.jpg
Det ser mystisk ud...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-05-08 16:58

Hej

Prøv at kigge her
C:\Documents and Settings\Bruger\Lokale indstillinger\Temp

mvh klaudi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-08 16:59
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-05-08 17:00

Efter billede at se pakker den ud på F:

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-08 17:02

Start lige FORFRA....

Du har 1 (een) fil du har downloadet....

Denne indeholder 2 nye rarfiler....

Er det rigtigt...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-08 17:03

Og så kommer der en fandens poker popup med det link.
Den er hermed spærret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-08 17:05

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-08 17:06

For det var vel IKKE mit du tænkte på

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 29-05-08 17:06

ja har 2 rar filer som udgør én fil når de er pakket ud. Et stykke video.
Jeg pakker filen ud, men kan ikke se filen.

Som I kan se på billedet, så skriver den at der er noget i mappen, men filen kan ikke ses....

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 29-05-08 17:07

Arrrrhh.............. har selv fundet løsningen................... Filen var "skjult"

doh det kunne jeg da sige mig selv........ føler mig lidt dum

Annuller spørgsmålet
Fra : Tobster

Dato : 29-05-08 17:11

fandt selv svaret

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-08 17:12

Citat
føler mig lidt dum

Det trøster da os andre...

Meeeen vi "måtte" jo gå ud fra at du selv havde tjek på den slags

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-05-08 17:26

Hvis det nu er winrar du bruger til og pakke filerne ud med, så prøv og højreklik på dem og vælg "Extract to <FILNAVN>\" Så bliver der oprettet en mappe med .rar filens navn og alle filerne bliver lagt i den.