/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Lyd i intercom
Fra : kol
Vist : 674 gange
200 point
Dato : 29-05-08 05:53

Hej .
Er der nogen der kan give et godt råd Mht. hvordan man forstærker lyden i intercommen på min MC.

Jeg har en Albrecht 600S intercom og på Walkie siden er den høj nok men min Zümo 550 har et svagt udgangs signal og jeg kan derfor ikke høre hværken MP3 lyden eller GPS vejviseren.
Dvs.
jeg har luret hvordan stikket mellem mic. og lyd fra GPSén er lavet og forsøgt med en linieforstærker men der er ikke styrkeændring med den monteret , der opstår kun forvrængning ved de lidt højre lyde.

Hvis der er nogen der har et fif til løsning af mit problem vil det være fint

Hilsen KOL

Kommentar
Fra : tjasse

Dato : 29-05-08 08:57

Her er den perfekte løsning:

http://www.youtube.com/watch?v=saYvEraVL9A

eller ved jeg ik´lige....

Kommentar
Fra : biker-ew

Dato : 29-05-08 19:35

hej
nu kender ikke så meget til det
men evt kan en lille forforstærker brugs til dete formål.
ellers held og lykke til din søgning
mvh

Kommentar
Fra : biker-ew

Dato : 29-05-08 19:35
Accepteret svar
Fra : biker-ew

Modtaget 200 point
Dato : 29-05-08 19:51
Godkendelse af svar
Fra : kol

Dato : 05-08-08 15:38

Tak for svaret biker-ew.