/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp til valg af mutiplayer spil...
Fra : RaB
Vist : 301 gange
25 point
Dato : 04-03-03 18:26

Hvorfor et spille kan man spille samme i(2 spiller)?? isteden for deathmatch osv. men hvor man skal arbejde sammen. kender godt cs og swat. Men kender i andre?????

Kommentar
Fra : marmic

Dato : 04-03-03 21:20

DIABLO

/Michael

Kommentar
Fra : clemmedk

Dato : 04-03-03 21:51

der er også age of empier den kan man være mod fjender det er faktisk kanon sjovt held og lykke.

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 04-03-03 22:28

Quake

Mvh

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-03-03 23:35

Hej

Jeg har lige købt "The Sun of all Fears" et Counter Strike lignende spil - flere oplysninger kan ses via:

http://www.redstorm.com/games/gameinfo.php?id=400

Og jeg har købt spillet via: http://www.bestgames.dk/

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 04-03-03 23:42

hvad med battlefield 1942 - det er da et fedt spil...!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-03-03 23:46

Hej igen!

Der er nu kommet en demo til "The Sun of all Fears" som man kan downloade via:

http://sumofallfears.ubi.com/downloads.php

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 04-03-03 23:52

tak bjarne det vil jeg da prøve så..

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 05-03-03 00:01

Selv tak

Synes selv det er et ret godt spil både med enkeltbaner og multibaner!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 05-03-03 11:46

Der er jo også hele Delta Force serien (foreløbig 1-4), der er også Tom Clancy's mange spil såsom Ghost Recon, Rainbow Six ja og mange flere, Medal of Honor Allied Assault er et ret godt bud

//Kenneth

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 05-03-03 21:13

Hej Bjarne_H
nu ved jeg ik hvor stor forskel der er på demo'en og det originale spil (håber det er en del) egentlig udemærket synes bare at det mangler en del detaljer. Som når man F.eks skyder en mand så er der intet blod eller noget. Lyden fra våbnene er heller ikke særlig overbevisende og man bevæger sig meget langsomt! (måske fordi jeg ikke har fundet ud af hvordan man løber) efter som det er helt nyt synes jeg heller ikke at grafikken er i top kørte det i 1600X1200 32bits.

Til gengæld er jeg helt vild med "soldier of fortune II doubble helix" der mener jeg at man kan tale om fed grafik og lyd og missionerne er og så gode og udfordrene især snigemissionerne selv om de lige kan være en tand for irriterende nogen gange.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 06-03-03 00:18

Hej Solgaard m.fl.!

M.h.t. til blod - tja så har du helt ret; men meget rart at slippe lidt for det. Men hos mig hæører man en meget rammende dunp dump lyd når man rammer andre og rigelig lyd til mig.

Som standard går man når man trykker på "w" dette kan ændres til altid at løbe underoptions eller hold som standard hold højre mussetast nede samtidig med W.

I forhold til Counter Strike så synes jeg da grafikken er helt god - og dert er da altid rart med lidt afveksling og nye baner.

Når jeg spiller alone eller multi bruger jeg sjældent mere end 1024*768 og 32 bits som jeg også har brugt ved dette.

Tak for tippene - jeg vil ved lejlighed prøve dem nu nævner.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Whitman

Dato : 06-03-03 13:55

Ghost Recon (+ addons: Desert Siege, Island Thunder) er bedre end Sum Of All Fears (discount udgave af Ghost Recon).

Og så er der osse Operation Flahpoint. Det kommer selvfølgelig an på hvor realistiskt man vil have det.

Og så kommer der osse Raven Shield inden længe... <--- kommer til at owne for vildt.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 07-03-03 01:15

Jeg kom lige i tanke om Return to Castle Wolfenstein, det er et ret fedt spil med en super god multiplayer del, OG inden længe kommer Tom Clancy's Splinter Cell, har set screen shots fra det og det ser ud til at styre for vildt :)

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 07-03-03 01:16

ups glemte lige at sige jeg ikke aner om man kan spille Co-Op i Wolfenstein og Splinter Cell, sorry :)

Kommentar
Fra : Whitman

Dato : 07-03-03 01:18

Splinter Cell er kun singleplayer. Mener ikke der er Co-op i RTCW, med mindre der er lavet et mod (ala GTA3).

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 07-03-03 01:25

Thanx Whitman

Kommentar
Fra : Whitman

Dato : 07-03-03 01:59

np =)