/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
ophug af campingvogn
Fra : anuarak
Vist : 4566 gange
100 point
Dato : 26-05-08 20:05

jeg har en ældre campingvogn -- stadig på plader -- men vil gerne af med den.
den er ikke velhokdt og egner sig nok bedst til ophug.
Hvordan er det med ophug -- hvor kommer man af med sådan et kræ?

Accepteret svar
Fra : henrikkrebs

Modtaget 110 point
Dato : 26-05-08 20:23

Google er din ven: http://www.google.dk/search?hl=da&q=ophug+campingvogn&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da

Men hvorfor ikke forsøge at sælge den for 500 kr? Dba/gulGratis/Qxl

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 26-05-08 20:33

Du kan også hakke den op selv...
Og køre delene på genbrugspladsen.

Den består jo ikke af meget andet end, glasfiber, jern, træ, skumgummi og stof.

Nummerpladerne skal du bare aflever, så er den ude af systemet.

vh Ben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-05-08 21:08

Hvis du bor på Sjælland

http://www.kaben.dk/tekster/ophug.asp

ellers kan det være de kan fortælle hvor du ellers kan henvende dig

Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 27-05-08 20:01

Tak for svaret henrikkrebs.
undskyld jeg fik et stop i internetforfindelsen

Kommentar
Fra : hynke007

Dato : 11-07-08 18:31

hejsa. har du stadig den camping vogn? hvis ja så vil jeg gerne købe den gas varmer der sidder under klædeskabet hvis det er muligt...