/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
50 års fødselsdag... ??
Fra : lingABC
Vist : 6292 gange
100 point
Dato : 26-05-08 08:01

Er der nogen der har gode ideér til en 50 års fødselsdag... ??
noget sjov... istedefor det altid er sange og det samme og samme..

ved man kan få nogen ud også og underholde, men det er også ved at være så brugt...

et eller andet sjov ?????? hjælp

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-05-08 08:06

Da jeg blev 50 fik jeg en stok med påmonteret ringeklokke, Svend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-08 08:06

Citat
Skal du eller kender du nogen der til 1 koncert i England i nov... skal være nogen der rejser fra Billund ????
mangler nogen at følges med.

Inviter vedkommende med

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-08 08:38

2 min. stilhed.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-08 08:41

Hvad med en tur til Oslo? Oslo er kedelig, men turen kan godt være sjov

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-05-08 09:10

Nogle veteranbaner arrangerer ture med hvad der ønskes
af mad og underholdning.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-05-08 09:12

http://www.veterantoget.dk/

Citat
Lej dit eget veterantog
..gør Dit arrangement til noget, man vil snakke om i mange år.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 26-05-08 09:24

I vores dansekreds bliver der opført ting og sager ved runde fødselsdage, eks. har mændene danset svanesøen eller der er danset can-can.

Eller få fat i en "Erna Iversen-krop", find stort tøj i en genbrugsbiks og lav et sjovt strip-nummer...

Har også været udsat for en "ballon-dans", hvor fødselaren kom ned i en overstor kedeldragt, som gæsterne fyldte med balloner, mens de sang. Og bagefter skulle konen punktere dem med en nål under en dans. Men det var meget tidskrævende, og ikke lige sjovt for alle...

Så du skal nok også tænke på, hvad fødselaren vil synes om det - og om det røver for meget til eller bliver kedelig for de andre gæster.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-08 10:18

Citat
Har også været udsat for en "ballon-dans", hvor fødselaren kom ned i en overstor kedeldragt, som gæsterne fyldte med balloner, mens de sang. Og bagefter skulle konen punktere dem med en nål under en dans

Lyder som en grisefest i 60'erne på Mallorca

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 26-05-08 10:27

Tja, det har jeg ikke prøvet - men tror det gerne...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-05-08 10:27

Citat
Lyder som en grisefest i 60'erne på Mallorca

Tilsæt James Last orkester, så er den hjemme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-05-08 10:29

Det var altså ret sjovt...dengang, og lidt på grisestien kunne man jo sagtens komme

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-05-08 10:38

Prøv at kigge her - mange sjove ideer

http://www.voksenforsjov.dk/index.php?id=87

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-05-08 13:24

Nu nærmer sig 60-årsdagen, vil du ha nye forslag eller
går det med genbrug?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-08 16:57

Citat
- Ubesvarede 5
- Besvarede 2
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 7

Kommentar
Fra : lingABC

Dato : 03-06-08 07:41

teil.... ???? prøver du på at være sjov

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-08 13:58

70 ?

Accepteret svar
Fra : jubii05

Modtaget 100 point
Dato : 07-06-08 14:43

Til min mors 50års-fest sendte vi en pakke rundt.
Den var pakket ind i mange lag. Hver gang man kom til et nyt lag, stod der hvem der skulle have den.
Eks.: Til den med de smukkeste øjne eller Til den mest velklædte eller Til den med den smukkeste isse. Inden i var en meget blond paryk.

For at komme til bords skulle folk trække en seddel med et dyr på. Herefter skulle de sige som dyret og finde deres mage som sagde ca. samme lyd. Der må altså være lavet flere sedler med samme dyr.

Mændende skulle også hver især efter tur sige, hvad de holdt mest af ved kvinder. Man kan jo gøre det omvendt hvis fødselaren er en mand!

Godkendelse af svar
Fra : lingABC

Dato : 16-06-08 08:27

Tak for svaret jubii05.