/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
ka ikke modtage
Fra : Fust
Vist : 254 gange
20 point
Dato : 25-05-08 22:49

Hej alle dygtige folk!
Jeg kører Vista. Kan sende e-mails, men ikke modtage.Hele tiden popper besked op om at skrive brugernavn og password op, og selvom jeg har skrevet det rigtige mange gange logger den ikke på serveren. Hvad gør jeg?
Firewallen har jeg kikket på, endog slået fra, men det hjalp ikke. Fejlen er på computeren, fordi en anden PC fungerer perfekt , med de samme indstillinger.
Hvem kan hjælpe?
vh. Fust

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-08 22:55

Citat
Fejlen er på computeren, fordi en anden PC fungerer perfekt , med de samme indstillinger.

Det vil jeg så påstå er umuligt....

Så indstillingerne er IKKE de samme - så ville det jo virke....

- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 9
- Slettede 0
Ialt 10

wow - siger jeg bare

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-05-08 23:21

Fejlen er sikkert i din konto opsætning, du har skrevet et eller andet forkert, eller glemt at gemme password

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-05-08 23:27

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 9
- Slettede 0
Ialt 10

Det kunne se ud som om Fust ikke rigtig ved hvordan KADU systemet her virker...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-05-08 23:56

Du har ikke skrevet rigtig servernavn ved udgående post eller du har sat et flueben forkert. Bare et forslag.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-05-08 00:13

det brugernavn og password du skal bruge er det som din ISP (Internet Service Provider) har givet dig, for at du kan sende og modtage mails igennem deres SMTP- og POP3-server. Kontroller lige om ikke du er kommet til og skrive forkert et eller begge steder.