/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Model søges
Fra : holamik
Vist : 433 gange
100 point
Dato : 25-05-08 22:21

Hej Derude

Jeg har en lille produktion af blandt andet erotisk lingeri og har brug
for at finde både en pige og en fyr, der kunne være interesserede i at stå
fotomodel. Min forretning er nystartet hvorfor jeg desværre ikke har
økonomi til at købe en af de dyre professionelle modeller. Men måske
findes der nogen der kunne være interesseret for oplevelsens skyld og
samtidig få prøvet at være fotomodel.

Samtidig har jeg også brug for en fotograf med det rigtige udstyr som ikke
skal ha' en bondegård for at skyde et par billeder.

Nogen ideer til hvordan og hvor man kan finde interesserede personer?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-08 22:41

Citat
Nogen ideer til hvordan og hvor man kan finde interesserede personer?

Arbejdsformidlingen - hvis du er seriøs....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-05-08 07:25

suspekt måde at finde model på

Kommentar
Fra : mikkelberg

Dato : 26-05-08 08:45

Den art annoncer hører ikke hjemme i kan du det.- Brug Extrabladet.- eller arbejdsformidlingen, men jeg synes det ser mystisk ud med at søge modeller på denne åde, og natyde det stort set er gratis arbejde.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-05-08 08:47

prøv på arto så skal du se på løjer.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 26-05-08 09:28

--> Teil: Ihh, altså...

Kommentar
Fra : holamik

Dato : 26-05-08 14:49

Der er godt nok mange kritiske svar omkring mit spørgsmål.

Men undskylder gerne hvis mit spørgsmål skulle have fornærmet nogen!!!

Men ville sætte stor pris på hvis i ville svare på spørgsmålet og ikke dele jeres mening bare fordi i ikke selv vil eller kan blive model så betyder det ikke der ikke er andre der har den drøm.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-08 15:06

Citat
Men ville sætte stor pris på

Det er det der er dit problem - du vil have din "lyst" styret GRATIS....

Kommentar
Fra : holamik

Dato : 26-05-08 16:57

Undskyld tror ikke jeg har skrevet det godt nok så...

Modellerne både pige og fyren vil selvfølgelig blive betalt kan bare ikke give dem 1 milion for det men gratis skal de selvfølgelig ikke arbejde...

ligeledes gælder det fortografen.

hvad tror i jeg er? og en anden ting jeg er en fyr i midten af 20'erne.

men kan tydelig mærke i ikke vil hjælpe mig til at finde to modeller og en fortograf.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-08 17:10

Et par modeller mere - og billederne behøver IKKE være af en proff-fotograf....

http://www.qxl.dk/Forretningsudstyr/Gine%20og%20mannequin/List63403/P/0/1/12/2/-1

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 27-05-08 00:02

Grunden til, at du nok ikke får svar som ønsket/håbet, kan du læse meget klart i mikkelberg's indlæg - vil jeg tro...

Jeg er i al fald enig med ham!

Annuller spørgsmålet
Fra : holamik

Dato : 31-05-08 13:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål