/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Arc Soft Slide Show
Fra : Rytterknaegten
Vist : 562 gange
299 point
Dato : 24-05-08 08:21

Hej igen derude.
Har forgæves prøvet at købe Arc Soft Slide Show, bliver bremset når jeg skal tlslutte mig netbank, forretning kræver at man bekræfter at man ER kortholder, og selv om jeg er kommet igennem, sker der ikke en s... smule?
Min samleverske gik igennem UDEN at skulle bekræfte noget som helst, her skal lige tilføjes at jeg ikke står i Ribers, og aldrig har haft "fornøjelsen"!!
Mærkeligt, det er samme "forretning" for os begge, vi nethandler i.

Er der et alternativ? til dette program, der er ret let at arbejde med?
Jeg har droppet pinaccle.
Findes der "RIGTIGE" forretninger på Sjælland/ København hvor man kan købe sådanne programmer med kolde kontanter??
Mvh
Rytterknægten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-08 08:33

Mon ikke en "større" fotoforhandler" kæde kan hjælpe dig....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-08 08:35

Det kan jo være dit kort der er noget galt med....

Hvis kærestens fungerer kan du vel bruge det og sætte pengene ind på vedkommendes konto.....

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 24-05-08 09:36

Hej REFI
Du siger sku noget!!!
Hvorfor bruger man ikke tænkeren, Vi prøver sku!!
Mvh
Rytterknægten

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 299 point
Dato : 24-05-08 09:45

Det er endnu tidligt på dagen

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 24-05-08 14:31

Hej REFI
Det er nu halvsent på dagen: DET LYKKEDES SKU
Tak for hjælpen.
Mvh Rytterknægten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-08 14:32

Selv tak.....