/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor er du Danmark
Fra : ziggy99
Vist : 963 gange
100 point
Dato : 23-05-08 23:14

hey..har lige kørt cykel fra nørrebro st. til bellahøj...flere butikker har ikke skilte på dansk..kun arabisk krimskramsk Denne bydel er blevet arabisk!!!!!!

Hvad fanden foregår der med vores land...er vi ved at frasælge bydele til muslimske horder af fanatiske galninge...vågn dog op og se hvad der sker med vores lille land

Vi er da for fanden danskere...men er du ligeglad med at 90 pct af kvinderne i denne bydel bærer tørklæde...Jeg er so fuckin træt af, at mit land goes shihia

http://www.danishmuhammedcartoons.com/ApologyDansk.html

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-05-08 00:00

Har du sovet??? Sådan har det været de sidste 10 år i denne bydel. Det er lissom en smuttur til det eksotiske udland, når man spadserer en tur i miljøet LOOL

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 24-05-08 01:05

Jeg har svært ved at se problemet, og endnu mere hvad du foretiller dig at gøre ved det du måske mener er et problem.

Må folk på gaden ikke tage de tøj på de ønsker?
Må man ikke skrive det på skilte i sine butikker som man ønsker?

Dem du kalder "fanatiske galninge" er med stor sandsynlighed ganske almindelige fredelige danskere.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 24-05-08 01:10

Man kan vel sammeligne det lidt med Chinatown i andre lande, og det er da ikke det værste

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 24-05-08 01:11

En sørgelig udvikling-hjulpet på vej af uduelige danske politikere, der med en romantisk tro på, at et multikulturelt samfund er muligt i et lille land som Danmark.
Styret fra mellemøsten, har muslimerne grebet denne hånd, og er begyndt, at etablere sig, og hvis ikke det kontrolleres, vil Danmark/Europa i løbet af 50-100 år, være 100% muslimsk- styret. Ikke nødvendigvis med vold, men med en fødselsrate, der ligger væsentligt over europæisk gennemsnit.
Men med hensyn til vold, så ved vi jo, at hvor der er muslimer; er der osse vold, udøvet af religiøse ekstremister.
Trist, men en mulighed, hvis ikke politikerne ser realiteterne i øjnene.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 24-05-08 01:14

Reset, må jeg spørge hvad du havde forestillet dig at gøre ved det du kalder en "sørgelig udvikling"?

Vi har haft en borgerlig regering der har danset efter DF's pipe i 7 - 8 år nu, uden at de har gjort noget videre ved dette indbildte problem.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-05-08 01:23

HØRT !!!

Nu kan jeg godt nok heller ikke lide usa.

Men det toal rigitig det med at perkerne har overtaget super mange butikker specielt på nørrebrogade fordi der føler de sig mest accepteret. Det utroligt de kan have så mange butikker men det må vel være fordi de ikke betaler skat også de køber stjålne vare og GAMLE vare, de sku lige glad om det er mug på varene ...

Gurker : "Nej nej min ven den der kage er helt frisk jeg har selv lige bagt den min ven jeg sværver"
Mig : "Jeg er ikke din ven men der ligger jo halvdelen af en død rotte inden i den er du blind eller hvad"
Gurker : "Den der ikke nogen rotte der er dejlig kage, du får speciel pris, 10kroner min ven"
Mig : "Jeg er stadig ikke din ven så forstå det dog. Vil du sælge mig en halv død rotte til 10kr ?"
Gurker : "Okay hvis den er halv, du får den til 5 kroner min ven"
Mig : "Jeg er ikke din men ven så fat det dog for helvede din nar er du dum eller hvad"
Gurker : "Desværre idag vi har udsolgt på dum"
Mig : "DET ER DIG DER ER DUM"
Gurker : "Nej nej jeg siger til dig mester vi har ikke dum idag, okay"
Mig : "Ååååååååårh...."

Ja også arbejde deres familie jo gratis eller sort i deres butikker så så svært for andre danske lovlige butikker at overleve.

Men det fandme også klamt med der hygiejne, de fatter jo ik de skal vaske deres hænder når de har været ude og skide.

Det værste er dog alle de overfald perkerne laver i danmark, umotiveret vold på personer de ALDRIG har set før, de brænder andres biler af som de heller ikke kender. Voldtager.
Også fatter de ikke et NEJ.

Og hvad fanden er det her med at de skal have alt på deres egen måde. PARRALEL SAMFUND siger jeg bare...

De skal have deres egne butikker med deres eget halal kød fordi dansk mand er jo ikke godt nok...
Deres egne skoler for deres egne børn...
Også der perkere som vil have deres eget ungdomshus !!!
Og deres egne love fordi de har en lorte religion der ikke passer ind i vores samfund.
Mange perkere siger de hader danmark og hader danskere.... Så er det sku da et rimeligt dumt sted og befinde sig IDIOTER så fuck dog ud af landet hvis du ikke kan lide og være her.

Det er utroligt at så få mennesker som perkerne i danmark kan ødelægge det for så mange danskere.

Med perkere mener jeg primært tyrkere parkistanere som kommer til dette land og opfører sig dårligt også for danskerne i deres eget land.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-05-08 01:26

Glistrup havde ret. Ud med muhammeddanerne. Han var vist forud for sin tid ham Glistrup eller var han en profet ? Haha Profeten Glistrup

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 24-05-08 01:26

Citat
det må vel være fordi de ikke betaler skat også de køber stjålne vare og GAMLE vare, de sku lige glad om det er mug på varene ...

Man er uskyldig indtil det modsatte er bevist.

Citat
Mange perkere siger de hader danmark og hader danskere

Når man læser dit hadefulde angreb, kan man måske godt forstå dem.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 24-05-08 01:29

Glistrup har alle dage været en nar.

Først prædikede han lavere skat, som ifølge hans tågesnak skulle føre til mere velstand. I mellemtiden er skatten steget stødt, med det resultat at velstanden aldrig har været højere.

Da han så kunne se at han tog fejl med hensyn til skatten, kastede han sig over muslimerne, hvor han igen tager fejl.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-05-08 01:32

Angående den hjemmeside : http://www.danishmuhammedcartoons.com

Jeg fatter ikke lige hvor kommer USA ind i billedet, den hjemmeside ser ud til at være blevet lavet af nogen i USA og den ville jeg ikke kalde dansk. Så jeg syns USA bare skal fucke ud af debatten de har selv lavet lort nok.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-05-08 01:39

>Man er uskyldig indtil det modsatte er bevist.

Okay så hvis jeg kommer og voldtager dig, dræber dig og kører væk i din bil uden at blive opdaget er jeg så uskyldig ?

Hvis perkerne tænker sådan ja så er de jo nogen søde agtige børn allesammen

>I mellemtiden er skatten steget stødt, med det resultat at velstanden aldrig har været højere.

Velstand er det når man går på en tur på gaden og pludselig er der 6 perkere der overfalder dig og sparke, slår og kaster ting på dig....

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 24-05-08 01:43

Citat
Okay så hvis jeg kommer og voldtager dig, dræber dig og kører væk i din bil uden at blive opdaget er jeg så uskyldig ?

Nej, hvis du voldtager nogen, dræber nogen er du ikke uskyldig.

Citat
pludselig er der 6 perkere der overfalder dig og sparke, slår og kaster ting på dig

Nej

Velstand er bl.a. hvor mange penge du har, hvor meget offentlig service du får osv.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 24-05-08 02:07

Bertel Brander skrev :"Reset, må jeg spørge hvad du havde forestillet dig at gøre ved det du kalder en "sørgelig udvikling"? "
Sku da stoppe den udvikling. Byde muslimerne trods. Vise dem, at DK er VORES land, som de ikke bare kan overtage, selvom visse politikere giver dem troen på, at det er muligt.
Vise disse mennesker, at her i DK er det VORES regler der gælder, og ikke nogle gamle forstokkede regler fra en bog, som ikke hører hjemme i et moderne samfund, men kun kan fungere i samfund med analfabeter.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 24-05-08 02:10

Reset, i mine ører lyder det som varm luft og tomme tønder.

Hvad havde du forestillet dig der skulle ske, sådan helt konkret?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-05-08 02:13

Fandt lige muhammed med bomben : http://static.flickr.com/41/95654111_3cd98d2eb6_o_d.jpg
Som der er nogen der vil slå folk ihjel for.
Damn tænk at man har det sådan at man bare må slå andre ihjel fordi de tegner en tegning...

Tænk på det DET ER EN TEGNING = DER ER NOGEN DER VIL DRÆBE DIG

Så tænk på hvad der ellers vil ske hvis man laver mere end en tegning det fucked up at de mennesker skal være sådan, det sku gået nok galt i deres opvækst.

Igen

DET BARE EN TEGNING SLAP DOG AF PERKER

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 24-05-08 02:20

Ja, naturligvis er det latterligt at ville slå ihjel for en tegning, ligesom det er latterligt at være modstander af seksualundervisning eller modstander af prævention af religiøse årsager, som mange kristne er.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-05-08 02:29

Hvorfor skal de kristne nu blandes ind i det. fuck dem.
Nå men så lad os få dem alle med...
Hvad med jehovas vidne. De vil ikke genbruge deres eget blod når det har været udenfor deres krop eller få blod fra andre så vil de hellere dø hvis nu de skal opereres eller har været i en ulykke.
Nedern.

Tænk hvis man havde en mor og far der var kørt galt og de skulle opereres og kommer læger og siger dine forældre desværre er døde fordi DE ER SÅ FUCKING DUMME AT DE IKKE VIL HAVE BLOD SÅ NU ER DE DØDE OG DET DERES EGEN FUCKING SKYLD.

Nedern...

Nå hvem mangler jeg og snakke lort om....
Socialdemokraterne *G*

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-05-08 02:31

Når hver 3. pæne butik i en gade bliver afløst af en grønthandler er det også et tegn på butiksdød.

Vi danskere er efterhånden uønskede i vores eget land, se f.eks Kokkedal butikscenter hvor horder af mørklødede småbørn konstant provokerer og omgående griber deres mobil og ringer efter forstærkning hvis nogen drister sig til at sige noget til dem.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 24-05-08 02:32

Jeg nævnte sådan set mest de kristene for at vise at religiøs fundamentalisme er en uting, uanse hvilken religion det er.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 24-05-08 02:35

Citat
Når hver 3. pæne butik i en gade bliver afløst af en grønthandler er det også et tegn på butiksdød.

Det er mest et tegn på at der er meget få danskere der gider slæbet med at få en frugt&grønt butik til at løbe rundt, eller gider stå i en døgn-kiosk.

Naturligvis skal alle opføre sig ordentligt, ellers har vi politiet til at tage sig af de urolige elementer (hvis ikke det var fordi vores borgerlige politikere havde givet politiet så meget papirarbejde at de ikke har tid til at passe deres arbejde).

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-05-08 02:36

Nå så er klogskiderBrandert på banen med sit sædvanlige ligegyldige nonsens

Citat
Og Klumme kom lige forbi for at fortælle, at han ikke har noget at fortælle

Er det ikke den ekko stereotypi du plejer at køre af Brandert?? Så slap du for det denne gang

Citat
Stereotypi = vanemæssige handlinger der ustandselig gentages, symptom ved visse sindssygdomme
LOOL Fjols

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 24-05-08 02:38

Klumme havde som sædvanligt ikke noget at bidrage med, så han postede den sædvanlige spand mudder, ynkeligt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-05-08 03:01

LOOL Hvor er du dog forudsigelig.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-05-08 03:32

> Naturligvis skal alle opføre sig ordentligt, ellers har vi politiet til at tage sig af de urolige elementer

Man kan godt hører du aldrig har ringet til politet efter du er blevet overfaldet af en gruppe perkere hvor politiet afviser at komme...
Det kan godt være der er politi i danmark og man kan ringe til dem men det betyder ikke at de gider komme når man har brug for dem. Tag den.

Ringede engang 112 for at få hjælp af poltiet... ved du hvad de sagde.... ja hvis vi kommer forbi med en vogn så er de jo væk inden vi kommer... TAK FOR I OVERHOVEDET TAGER TELEFONEN SPASSER POLITI.

Så også en perker i stations 2 der for anden gang havde stjålet grøntsags kassser fra et grønttorv agtigt sted... Politiet lod ham fandme bare gå han fik ikke en bøde eller noget.
Så hvis en perker bliver taget i at stjæle 2 gange så bliver han sku da ved for der er jo ikke nogen skraf ham idioten.

Det var også en kvinde som havde ringe til politiet fordi hendes eks kæreste ville slå hende ihjel, de kom så og stoppede ham. Så skete det samme en anden dag men politiet kom ikke, så nu er hun død. Ved ik om det var en perker men det plejer det jo gerne og være.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-05-08 05:40

Citat
Så skete det samme en anden dag men politiet kom ikke, så nu er hun død. Ved ik om det var en perker men det plejer det jo gerne og være

Skrev scootergrisen.

Manner jeg græmmes......Sikke en gang multiævl at lukke ud LOOL Du er da een af den slags, som ubetinget skaber ballade, uanset hvem du er sammen med. Jeg har læst dit indlæg et par gange, og er nået til den konklusion, at det må skyldes stupiditet. Altså på godt gammel dansk...du er snot dum

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-05-08 07:58

OG endnu en gang gylle fra Klumme................

Kast ikke med æbler når Du selv er et skrog.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-05-08 08:32

Citat
Ved ik om det var en perker men det plejer det jo gerne og være

Okay...ovenstående kan du åbenbart osse tilslutte dig. Jamen så ved du jo hvad jeg mener om dig

Citat
Kast ikke med æbler når Du selv er et skrog.

Har du selv fundet på den LOOL Sørme flot Luffe; Du kan bare det stads må man sige

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-05-08 09:28

Såmænd bare ny version af den med sten i et glashus ;-D

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-05-08 09:38

Nåååå det var slet ikke noget du fandt på.... Hmmmm det havde jeg nu heller ikke regnet med. Det ville du ikke kunne, når du åbenlyst tilkendegiver, at du sympatiserer med fjolset scotergrisen, som i sin store visdom har udtænkt dette:
Citat
Ved ik om det var en perker men det plejer det jo gerne og være

Jamen så kan du da osse lære den med blyanterne og penalhuset.... Så har du lidt mere at gøre med, ellers blir du for ensformig at "høre" på

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 100 point
Dato : 24-05-08 10:32

Gi`r dig fuldstændig ret i dette:
Citat
hey..har lige kørt cykel fra nørrebro st. til bellahøj...flere butikker har ikke skilte på dansk..kun arabisk krimskramsk Denne bydel er blevet arabisk!!!!!!

Hvad fanden foregår der med vores land...er vi ved at frasælge bydele til muslimske horder af fanatiske galninge...vågn dog op og se hvad der sker med vores lille land

Vi er da for fanden danskere...men er du ligeglad med at 90 pct af kvinderne i denne bydel bærer tørklæde...Jeg er so fuckin træt af, at mit land goes shihia

Men løbet er desværre kørt.Det skyldes at mange DANSKERE,har denne vatpikke holdning:
Citat
Jeg har svært ved at se problemet, og endnu mere hvad du foretiller dig at gøre ved det du måske mener er et problem.

Incl. Folketinget.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-05-08 10:50

Samme valne holdning,gjorde sig også gældende i 30`erne.Men til forskel fra dengang og til nu kunne folk rimelig hurtigt se,hvor det bar henad,med korporalen.Idag er der ikke mange lyspunkter at få øje på.Tværtom:Vi afgir mere og mere af vores kultur/levevis,for hver dag der går.For at behage dem,der er kommet for at "berige" vores land.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 24-05-08 11:42

Mosebaek, kunne du så ikke lige fortælle hvad du vil gøre det du mener er et problem?

Eller er du også bare varm luft og tomme tønder?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-05-08 11:59

I 30`erne var det Adolf der udnyttede en nedtur efter 1. Verdenskrig for egen vinding, han startede jo som nazist allerede i 1924.
Men i det her tilfælde blev det et af den nyere histories menneskefjendske regimer der udryddede hele etniske grupper, jøderne provokerede jo ikke som muslimerne og fik landets love lavet om til egen fordel men var for de flestes vedkommende ærlige menesker der blot passede sig selv.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-05-08 12:26

Glemmer du ikke lige, at jøderne bare tyvstjal et større landområde, som tilhørte nogle "skide arabere", som boede i deres eget land ved navn Palæstina. De jog palæstinenserne ad helvede til, og råbte op om, at det havde de ret til, fordi de havde en ældgammel aftale med en ligeså ældgammel mand, som de kaldte Gud (believe it or not lool), og at landet i øvrigt skulle hedde Israel.

Jo jo jøderne passer lige så stille sig selv bob bob....så længe det kører som de vil ha det

Men skulle du ikke holde inde med din demonstration af dit kendskab til verdenshistorien Luffe. Der er såmænd ingen som du imponerer

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-05-08 12:47

Citat
Mosebaek, kunne du så ikke lige fortælle hvad du vil gøre det du mener er et problem?

Ingenting! Som jeg vist allerede har antydet: Skaden er sket.Jeg er selv ved at blive en vatp..
Når selv vores lovgivende forsamling,mere eller mindre bøjer sig i støvet,hvad f..... sku`lille jeg så gøre.Ta`nu bare denne: http://ttv.tv2.dk/index.php?side=134

Du må kalde mig Mads,om det ikke inden for en 10-15 år,er lovlig med flerkoneri herhjemme.
(Det kan selvfølgelig,ha`visse behagelige fordele).
Men således afgiver vi,stille og rolig suverænitet.Dag for dag.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-05-08 13:26

Bortset fra at jeg synes, at flerkoneri må være en privatsag, så mener jeg samtidig, at dette fænomen ikke skal styres af flygtninge, som har slået sig ned her i Smørhullet.

Sagen med tolken er svær, idet han lovformeligt er gift med 2 kvinder, og samtidig bliver tilbudt asyl i Danmark. Har vi ret til at forlange, at han lader sig skille fra den ene af de 2, som han lovformeligt er gift med?? Ja det har vi da...det står jo i loven...BASTA.

Han skulle nok have haft en lektion i Iraq, inden han fik bevilget asyl i Danmark. Han skulle ha at vide, at han må ha 50 "koner" hvis han gider, men han kan kun være gift med een af dem.

På den anden side kan han jo bare lade sig skille fra denne ene, og gifte sig med den næste i rækken. Hvis han napper en 50 stk. pakke, og de i gennemsnit er gift i 3 mdr, vil det tage 12½ år at nå hele raden rundt

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-05-08 13:53

Jatak kære klumme:
Citat
Ja det har vi da...det står jo i loven...BASTA.

Hvor længe tror du selv,denne lov gælder.

Nu ser jeg lige,politiet løber rundt om Møgeltønder kirke,med bombehunde.
Hvorfor gør de det? Er det mon fiskeskipper Mortensen fra Hanstholm eller gårdejer Jensen fra Nibe,de er nervøse for.Vil lægge en sprængladning.Gæt selv.Ak ak,hvad fanden har vi da gjort........

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-05-08 14:34

Vi sender de varmeste hilsener til Birthe Weis og slæng med tak for alt

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-05-08 15:00

Glem endelig ikke Marianne Jelved og Mimi Jacopsen.De er nok de største syndere.

Må vorherres vrede ramme dem.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-05-08 15:03

Marianne Jelved og Mimi Jacobsen = Slæng

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-05-08 17:55

HEY HEY HEY kom nu tilbage i kampen. det PERKERNE og MUSLIMERNE vi skal svine til her ;)
Må lige ind på tekst tv og se hvad perkerne nu har lavet...

Hov har i forresten hørt det var 2 perkere der røvede en aldi butik og at den dag havde ejeren sin 10årige datter med på arbejde men det skulle da ikke afholde perkerne i at sætte en pistol i nakken på hende... HUN ER 10ÅR HAAAAAALLLOOOOOO perker sådan er der fandme da ikke nogen dansker der gør selvom de laver et røveri så lader de det da ikke gå ud over børn på 10år hvad skulle hun gøre ?

Der var også nogen kinisere som bortførte en dreng på 5-6år det var fandme også for lavt og gøre sådan noget, politiet fik da heldigvis fat i drengen og dem der gjorde det.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-11704036.html
11 irakere er udvist uden aftale - Now were talking...

Ud med dem. Hjem til deres eget land og voldtag og stjæl og salg narko så kan de sku have problemer dernede og ikke her.

HAHAHHAHAHAAAAAA ser lige den her : http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-11700577.html
En mand fra Zimbabwe er blevet fængslet for at sælge tis, som han udgav for at være madolie.
Den er der sku da ik nogen danskere der kunne tænke på og gøre. Han var 28år og det var ikke i danmark men grinern alligevel. Der er manglen på madolie i det område.

Fuck der mange grinern hostorier inden på tv2 nyhederns hjemmeside.

Godkendelse af svar
Fra : ziggy99

Dato : 27-05-08 21:06

Tak for svaret Mosebaek. Du giver mig ret, men mit dk er for evigt forandret og min hverdag er skæmmet af mennesker der er så fremmede i kulkur, levevis og livsopfattelse så mit hjerte græder....og dette er sket på kun 30 år.......

Ziggy99

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-05-08 07:43

Selvtak ziggy99.Jeg tror også vi ser meget ens på disse ting.
"Medløberne" vil nok kalde det en rabiat synspunkt: Men jeg mener faktisk at visse af vore politikkere burde anklages for landsforræderi.Nøjagtig som nazi-hjælperne,blev det efter krigen.

V.H. Mosebaek.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 28-05-08 20:26

Mosebæk, jeg går ud fra at de politikere du vil have anklaget for landsforræderi er DF's politikere, for det er dem der ødelægger Danmark.

Kommentar
Fra : KilroyK

Dato : 02-07-08 12:02

lol, danskere er nogle bonderøve. Godt jeg ikke er dansker.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-07-08 16:28

Citat
danskere er nogle bonderøve.

Ja,det må jeg desværre gi`dig ret i.
Derfor er vi blevet samlingssted for nasserøve og småtbegavede individer,som dig.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-07-08 19:31

Citat
Mosebæk, jeg går ud fra at de politikere du vil have anklaget for landsforræderi er DF's politikere, for det er dem der ødelægger Danmark.

LOOOL Hvor morsomt. Een til der ikke fatter hvordan det hele hænger sammen.

Godt gjort at man osse skal passe på ham, så alle disse latterlige rødbedefarvede skvadderhoveder fra den venstre side af salen, ikke kører Riget lige lukt i Helvede. Han fortjente at prøve på sin krop, hvordan det ville være at eksistere i sådan en verden.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 02-07-08 19:33

Klumme er stadig en klaphat.