/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Kan ikke komme på nettet :s
Fra : Tompe_10
Vist : 519 gange
200 point
Dato : 23-05-08 18:50

Hejsa kandu,

Jeg har et problem med min mors bærbar. Den har kørt perfekt over trådløs internet indtil imorges.
Den ville pludselig ikke gå på internettet. Jeg kan finde min router og komme i kontakt med den.
Hviis jeg går i cmd promt kan jeg også pinge og tracert alle hjemmesider.
Men så snart jeg går ind i internet explorer siger den at den arbejder offline.
Hvis jeg prøver at slå det fra ber den mig om noget brugernavn og kode værk.

Hvad kan der være sket og hvordan skal jeg fixe det?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-05-08 19:01

Ved du godt at der har været brand i et serverrum (i Ballerup) og at du måske mangler internetadgang hvis du bor i Kbh. omegn

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-05-08 19:16

Han kan pinge siderne, og så har det med nedbrud vel heller ikke noget at gøre med brugernavn og password.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-05-08 22:47

Han skriver at han lige pludselig ikke kunne komme på nettet i morges.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-05-08 22:58

Læs det hele.

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 24-05-08 13:35

Bor ikke i kbh området og min egen pc kan godt komme på så det er ikke problemet ;)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-05-08 07:35

Lav en systemgendannelse på pcen, tilbage til en dato hvor det virkede.

Start - Alle Programmer - Tilbehør - Systemværktøjer - Systemgendannelse