/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Live messenger
Fra : berno82
Vist : 514 gange
20 point
Dato : 23-05-08 10:12

Når man gemmer humørikoner i messenger hvor ligger den så dem man bare gemmer fra andre brugere.
Miritdk har stillet det spørgsmål før og selv fundet svaret men skrev det ikke, så jeg håber der er en der kan svare mig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-08 10:18

det er også modbydeligt af mig jeg ikke fortalte hvordan

værsågod

C:\Documents and Settings\[dit navn]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger (Windows skal være indstillet til at vise skjulte filer og mapper).

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 30 point
Dato : 23-05-08 10:19

ps det er både dem du modtager og dem du selv installerer - for i øvrigt en god ide at kopiere alle til en mappe du kan gemme til en anden gang hvis du glemmer det

Godkendelse af svar
Fra : berno82

Dato : 23-05-08 10:52

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-08 21:35

velbekomme