/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Slette NORTON
Fra : Smokei
Vist : 608 gange
500 point
Dato : 22-05-08 21:53

Jeg har slettet NORTON i min nye Vista pc i tilføj/fjern programmer.
Har stadigvæk ruder der popper op engang imellem om NORTON.
Hvordan slipper jeg af med dem. Det er p…. irriterende.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 22-05-08 21:54

Det klarer denne fætter...

http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 22-05-08 21:54
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-05-08 22:00

Når man fjerner Norton efterlader programmet mange filer i registreringsbasen. De skal fjernes hvis du ikke ønsker at installere Norton igen.

Gå ind i registreringsdatabasen (Kør: regidet) og start med at lave en backup, tryk filer og eksporter. Læg backupen på en anden partition/mappe

Gå så i registreringsdatabasen og tryk Rediger/ søg og skriv Norton. Hver gang den finder en fil med Norton, så sletter du den. Søg videre indtil den ikke finder flere Nortonfiler. (der kan godt ligge en 15/20 stykker)
Pas på at du ikke sletter andet end Nortonfiler.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-05-08 22:03
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-05-08 22:11

Har skrevet forkert det hedder regedit

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-05-08 22:11

Som miritdk skriver er det den eneste og nemmeste måde at fjerne Norton på. Selvfølgelig kan man i regedit fjerne manuelt, men pas på ikke at få lavet ged i den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-08 22:15

Jeg syntes nu lige i skulle prøve REVO - den kan MEGET mere

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-05-08 22:23

hvis du kun har fjernet det der hedder norton så er det for klaringen, du skal også fjerne alt det der hedder symantec og Live update, også i tilføj/fjern.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 22-05-08 22:23

Tak for svarene foreløbig. Jeg prøver mig frem og vender tilbage igen imorgen.

mvh

Smokei

Kommentar
Fra : kj

Dato : 23-05-08 09:45

jeg bruger reg.cleaner, den er gratis

Godkendelse af svar
Fra : Smokei

Dato : 23-05-08 23:33

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-08 08:19

Selv tak....