/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Ekstern harddisk
Fra : kongsted100
Vist : 320 gange
20 point
Dato : 22-05-08 08:28

Jeg har en ekstern harddisk hvor jeg har gemt alle mine digitale billeder, men der er nu sket et eller andet med den, når jeg tilslutter den, bliver jeg spurgt om jeg vil formatere nu, men jeg skal jo ikke formatere nu.
Hvad gør jeg for at få fat i mine billeder?
mvh T.L.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 22-05-08 08:30
Kommentar
Fra : JensT

Dato : 22-05-08 08:36

Prøv her hvis helgec.dk ikke hjælper http://www.diskhelp.dk

Kommentar
Fra : kongsted100

Dato : 23-06-08 08:52

Tak for det gode råd, peet49, jeg tror jeg har fundet alle mine digitale foto, men programmet laver en masse dubletter, er der et andet program der kan finde de dubletter i en enkelt mappe, det ville gøre det lidt nemmere når der er lavet 10 billeder der er ens.

mvh T.L.