/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Billigst til spanien badeferie
Fra : mlvj
Vist : 556 gange
100 point
Dato : 21-05-08 09:05

Hej jeg har tænkt på at tage til spanien med min datter i uge 29 og det skal være en badefereie, nogen der ved hvor det er billigst det skal være med fly og hotel.

Mikael

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-08 09:15

Så godt som samtlige rejsearrangører laver spaniensture i sommerhalvåret....

Så om de bliver remset op her eller du selv søger dem på nettet kan jeg ikke se forskellen på...

Bare skriv "ferie spanien" i søgefeltet - så VÆLTER de ind i ALLE prisklasser og kvaliteter....

De billigste er nok Calella og Lloret som feriesteder...

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 21-05-08 09:23

Ind på dr.dk.rabatten der ligger link til billigste rejser

Godkendelse af svar
Fra : mlvj

Dato : 21-05-08 10:14

Tak for svaret Sunowich. der er en del gode.
Refi jeg prøvede også som du beskrev og rigtigt der kom 3 milioner og derfor prøvede jeg lige denne nemme løsning.

Mikael

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 21-05-08 10:14

PS - ovenstående svar betyder: Nej det ved vi ikke, men find det selv!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-05-08 10:53

Løvefjæs Vrøvl

Michael takker og bukker