/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Har i hørt om Serena77 ?
Fra : o.v.n.
Vist : 653 gange
100 point
Dato : 21-05-08 01:13

Serena Ramirez er det fulde navn, jeg har uopfordret fået mail i min hotmail. men er lidt skeptisk om det er en spammer som dater den halve verden, modsat kunne der være en som har fundet min offnlige profil, der er bare det at den er skrevet på dansk, derfor min skepsis, er der nogle her på Kandu som har fået samme mail eller kender nogen som har ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-08 01:36

prøv lige og kom med mail adressen og da du ikke er online lige nu, så går jeg i seng nu og svare dig igen i morgen når du har skrevet mailen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-08 02:00

Jeg er online lige nu, du kan ikke altid tro på den grå mand, mail adressen er: serena77wo@hotmail.com

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-08 02:27

Der er faktisk et damemeneske bag profilen hun ser da meget sød ud

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-05-08 07:06

Spam !!!!!!!!!!!!!!

For ½ år siden fik jeg på een måned det samme Viagra-tilbud fra "Deborah" som nåede op på ca. 400 tilføjelser i navn og forskellige domæner før "hun" gav op....eller blev spjældet.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 21-05-08 09:12

Nu har jeg prøvet 4 forskellige online E-mail adresse kontrollanter og 3 ud af de 4 siger det ikke er en valid email. Så vi må konkludere at det er en spam afsender adresse.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-05-08 12:14

Tak for svaret webnoob. Jeg holder følehornene hjemme

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-08 12:19

Go' ide, hold også lige på homonerne