/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Philips LX9000R
Fra : rootyphp
Vist : 524 gange
50 point
Dato : 20-05-08 22:47

Hej med jer.

Jeg sidder netop og er ved at fin indstille mit tv kombineret med mit LX9000R. Mit tv er af samme mærke, og skrive ved start "Easy .." og ser ud til at fin indstille mit tv/anlæg.

Dette er desværre ikke tilfældet, og jeg søger derfor en kyndig person til enten at, guide mig igennem eller komme forbi mig og gøre det for mig (evt. for en kasse bajs /og lign.).
Mit anlæg har været på "standby" indtil nu, derfor det er et mysterie for mig, at indstille skidtet.

Har forbundet fra min væg (tv) til indgangen på anlægget, (tv in) og fra anlægget smidt et scart stik.
Det har virket for en 4-5 år siden, så undrer mig hvorfor det ike virker for mig nu.

Skal lige indskydes, at via fjernsynet virker antennen fint igennem og jeg kan modtage de kanaler jeg nu bør have.

Hjælp en "vil have det til at virke, men har ingen interesse på at lære omkring det" type. Det skal jo bare virke ?

Go aften til alle.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-05-08 03:19

Citat
jeg søger derfor en kyndig person til enten at, guide mig igennem eller komme forbi mig og gøre det for mig (evt. for en kasse bajs /og lign.).

Jeg drikker ikke og du annullerer sikkert spørgsmålet, som du plejer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-08 08:46

- Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 7

Mon øllerne også bliver annuleret...

At noget har virket for 5 år siden er jo ikke ensbetydende med det virker i dag....

Citat
og fra anlægget smidt et scart stik.

Ikke så sært det ikke virker