/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Job som diætist eller ernæring
Fra : MiLLaSkaT
Vist : 609 gange
20 point
Dato : 20-05-08 19:11

Jeg overvejer at læse en professionsbachelor i ernæring og sundhed, men jeg er blevet MEGET i tvivl, da det ikke er helt så nemt at få job bagefter, har i nogle erfaringer med det?

Jeg vil enten ende ud med ernæringsekspert eller diætist, jeg ved det ikke helt endnu.

Så vidt jeg har forstået, så søger man meget job igennem netværk osv, det er det jeg er MEGET usikker ved :(

Håber i kan hjælpe.

Tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-08 21:13

Mine unge har fået inprentet fra skole og gymnasiet, at hvis de virkelig brænder for et fag, så skal de stile efter det, det kunne jo være lige præcist dem der fik jobbet, så --- go for it

En af sønnens venner skal starte på uddannelsen til næste forår, han er fuld og helt besluttet, på at det er det han skal, og han siger at det er en uddannelse med mange muligheder, - han vil være diætist, inden for børn -

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-05-08 00:14

Jeg vil osse bare sige GO FOR IT!

I disse år er der kommet ufattelig fokus på netop ernæring og sundhed, så JA, der vil være brug for dig, når du er færdig, det tvivler jeg slet ikke på.

Held og lykke!
Mvh Dorthe