/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Lyspanelet virker underligt.
Fra : james25
Vist : 519 gange
20 point
Dato : 20-05-08 12:49

Hey !

Er den lykkelige ejer at den macbook pro men mit lyspanel under tastaturet ter sig underligt. Det lyser op en gang imellem når man begynder at skrive mens andre gange der intet. Er der en funktions instilling til det eller er det berøringsfølsomt eller...

Accepteret svar
Fra : UlrikB

Modtaget 20 point
Dato : 20-05-08 22:13

Nej, det er ikke fordi det er berøringsfølsomt (ud over at du selvfølgelig kan skrive på det), det er til gengæld lysfølsomt.
Meningen er selvfølgelig at når det omgivende lysniveau falder aktiveres tastaturets baggrunds lys. Når du syntes det ser ud som om det har indflydelse om du skriver på tastaturet eller ej er det blot fordi at du, når du skriver, kommer til at skygge lige præcis så meget for lys-føleren at maskinen giver sig til at skrue op for baggrundslyset, idet den opfatter din skygge som et fald i den omgivende belysning.

Godkendelse af svar
Fra : james25

Dato : 20-05-08 22:17

Selvfølgelig ! tak for det...