/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Pinaccle Video Spin full editi
Fra : Rytterknaegten
Vist : 651 gange
399 point
Dato : 20-05-08 09:52

Hej Derude.

Jeg ved ikke om dette er det rette forum, og dog, jeg kender mange af jeres navne.
Jeg har downloadet Pinaccle Video Spin (Kuns GUD hvor jeg har det fra??), har passeret de 3 snese somre, så der er sku noget der smutter indimellem
Er blevet saa glad for programmet at jeg gerne vil købe en Full version, kun der kan jeg brænde mit arbejde.
Har været på P´s hjemmeside, men kan ikke finde programmet der??
Så venner lad mig endelig høre fra jer igen.
Mvh
Rytterknægten

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-05-08 10:11
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-05-08 11:01

Hej

Pinnacle Video Spin er en gratis lite version af Pinnacle Studio,
så du skal kigge efter Pinnacle Studio 11
f.eks. her:
http://www.edbbiksen.dk/shop/pinnacle-studio-version-12088p.html

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 20-05-08 11:10

Hej Nordsted 1
Hurtig det er du, den ros skal du have.
Noget forvirret er jeg, klikker download, og en masse andet popper op??
I min "sene" alder har jeg det bedst med: Klik på program, klik betal, klik download, saa er den S... slået?
Vender tilbage senere
Mvh
Rytterknægten

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 21-05-08 07:37

Hej igen derude.
Saa er jeg udsovet!!
Til Klaudi: jeg har studio 8,6 version på pcén, men syntes spin var lettere at arbejde med, derfor min henvendelse, men er jeg galt afmarcheret??
Mvh
Rytterknægten

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 399 point
Dato : 21-05-08 08:29

Galt afmarcheret kan man vel ikke sige du er, VideoSpin er jo en Lite udgave af Studio så den er nemmere at arbejde med, den mangler så også nogle funktioner, som gør at du ikke kan brænde direkte til DVD.

Du opretter din film som mpeg, og så brænder du en DVD film med f.eks. Nero

Her er lidt læsestof:
http://videospin.com/faq.asp

Citat
Can I burn a DVD with VideoSpin?

No VideoSpin does not have the capability to make DVDs or CDs, it can only make files on your hard drive. For disk burning capabilities you can upgrade to the full version of Studio.

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 21-05-08 12:34

Tak for svaret Klaudi.
Jeg takker også Nordsted for interessen.
Prøver mig frem, ellers vender jeg tilbage.
Mvh
Rytterknægten

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-05-08 12:41

Selv tak, jeg troede også det var så let, der står jo download, men jeg prøvede det ikke selv, da jeg ikke har behov for det program

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-05-08 13:32

Det var så lidt

mvh klaudi