/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
wap-problemer
Fra : egoland
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 19-05-08 20:40

Når jeg wapper får jeg denne meddelelse: 413: Side kan ikke vises. Nogen sider kan jeg godt komme ind på, men fx sonofon, som er mit selskab, kan ikke vise deres. Derimod kan jeg sagtens komme ind på Motorolas hjemmeside. Det er en Motorola slvr L7, jeg har.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-05-08 12:54

Har du sat telefonen korrekt op ? http://dms.sonofon.dk/sonofon/wizard.form

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-05-08 12:58

Prøv Opera Mini browser, ikke fordi den kan vise siderne, det skal løses på anden måde, men mini skal ikke bruge så mange data pakker som andre telefon browsere`= hurtigere og billigere
http://www.operamini.com/

Kommentar
Fra : egoland

Dato : 20-05-08 13:43

Til o.v.n.:
Har kørt den gennem somofon, og fået den sat op og oprettet en konto, så det burde ikke være problemet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-05-08 13:46

Det er svært at give et bud på hvad problemet kan være, jeg har ingen problemer, hverken med E-Go eller Opera Mini