/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
MISSBE
Fra : Nordsted1
Vist : 628 gange
300 point
Dato : 19-05-08 17:07

Du skal have rigtig mange tak for din enorme indsats her

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=121371

som du kan læse i den tråd, bliver det dyrlægen i Holte, for der bliver rigtig mange kontrolbesøg, og da den ene tyske klinik anbefalede os at tage til Zürich (den anden har jeg ikke hørt fra)og den ene i Sverige slet ikke laver den slags operationer, (den anden jeg skrev til har jeg ikke hørt fra)så har var valget ikke så svært. Han opererer også hunde fra Sverige..

Accepteret svar
Fra : MissBe

Modtaget 300 point
Dato : 19-05-08 21:08

velbekomme

jeg håber bare at det kommer til at lykkes alt sammen
kender fra mig selv hvor ulykkelig jeg er nå min mis har et eller andet

hilsen
susanne

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-05-08 21:13

Tak for svaret MissBe.

Nikki bliver langsynet efter operationen, men det må da helt bestemt blive bedre end sort nat.

Jeg er meget tryg ved den dyrlæge, han havde inrettet et specielt lokale kun til øjenpatienter. Han får også patienter fra Sverige, så han må være "verdenskendt"

Jeg har igen fået et afslag fra Tyskland, men det gør mig nu ikke noget, nu hvor jeg har fået det hele på plads.

Nu kan det bare ikke blive 24.7 hurtigt nok, hunden tumler ind i mange ting udenfor, men er helt bestemt også dygtig til at færdes indenfor. Godt jeg ikke lod mig "nøjes" med dommen fra min alm. dyrlæge, men blev så nysgerrig at jeg søgte på google