/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke gennemføre instal.??
Fra : Madonnaen
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 19-05-08 14:00

Hej

Jeg har i meget lang tid forsøgt at genemføre en vigtig opdatering men det lykkes aldrig?

Jeg har en Packard Bell bærbar - Ny (6 mdr.) og har Vista på den. Er ikke en ørn til pc... og vil derfor gerne vide om nogen kender til problemet og måske også løsningen.

Den opdatering jeg ikke kan installere er : Office XP service pack 3

Fejlkode 8024002D

Håber på hjælp.

MVH Madonna

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 19-05-08 14:25

du er ikke den eneste,men mon ikke det bliver rettet fra microsoft hurtig

http://www.eksperten.dk/spm/830616

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-08 14:25

Tror du tager fejl....

Den opdatering du nævner er IKE til Office men til XP....

Og da du kører Vista har du ikke noget at bruge den til....

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-05-08 14:28

Bliver du bedt om og indsætte din office CD undervejs?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-08 14:29

Det link siger så OGSÅ XP og IKKE office....

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 19-05-08 15:20

Citat
http://www.eksperten.dk/spm/830616

Min fejl refi

Troede at de var til sp3 til xp

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 19-05-08 15:30
Kommentar
Fra : Madonnaen

Dato : 19-05-08 20:36

Tak for svar ... vil det sige at jeg bare skal lade den være for altid og at den bare popper frem som ikke installeret osv. ? Den kan måske slettes?

MVH

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-05-08 21:16

Nu kan jeg ikke forstille mig at Windows update fortæller dig at der er en opdatering og det er SP3 til XP. Hvis der er tale om en fejl for MS' side, så løser det sig selv når de får rettet fejlen. Hvilken Office version har du?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-08 21:43

Ja du skal bare lade den være hvis du har Vista og den er til XP....

Men har du OFFICE 2003 må du lige sige til - Så den KORREKTE ordlyd af denne SP3 er vigtig...

Er det tilfældet må du have installeret Office for nylig - for den indeholder MANGE opdateringer du allerede burde have...

Kommentar
Fra : Madonnaen

Dato : 19-05-08 22:30

faktisk aner jeg ikke noget om alt dette... min pc er sat til selv at hente opdateringerne...

Det der står er

Office XP service pack 3
Fejlkode 8024002D

Spørg mig ikke om andet for jeg ved ikke engang hvor jeg skal lede efter oplysninger om hvad jeg har hvor!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-08 22:44

Hent denne i stedet....

Det er tilsyneladende KUN Dell der har problemet da den leder efter en CD der ikke findes....

Dette skulle du kunne omgå ved at hente den direkte

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=E25B7049-3E13-433B-B9D2-5E3C1132F206&displaylang=da

Men hav lige i mente at den er over 100 Mb - så det tager lidt tid at hente den....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-08 22:45

PS...

Den består af en mængde tidligere opdateringer som du åbenbart IKKE har hentet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-08 22:47

Nå - det er ikke engang en Dell - så andre har tilsyneladende det samme problem....

Kommentar
Fra : Madonnaen

Dato : 19-05-08 23:02

argh... det blev jeg vist ik så meget klogere af... vil det sige at jeg så alligevel skal hente denne opdatering også selvom Vista ikke skulle have denne?

Eller? Gosh... det er sku da ik for børn det hér ;)

Tak for jeres hjælp...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-05-08 23:06

Ja - du skal hente den - for Office har du vel ......

Er du i tvivl....

Luk word op - gå i hjælp - tryk på "om Microsoft word" - der står HVILKEN version du har...

Kommentar
Fra : NT78stonewobble

Dato : 01-06-08 14:34

Ja der er både en Office XP og en windows XP... :)

Kommentar
Fra : Madonnaen

Dato : 01-06-08 15:01

Faktisk står der windows word 2002? Er dette versionen?

Sorry... er lidt bagud med sådan noget pc halløj...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-06-08 19:37

Du har så sandsynligvis KUN word og ikke office - det er derfor den ikke vil installere.....

Så lad du den bare være......