/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Slankeophold?
Fra : Sygate
Vist : 2815 gange
300 point
Dato : 18-05-08 19:41

Hejsa !

Jeg skal ligne en græsk gud inden 1 Juli.

Nogen der ved om der er et sted hvor man overnatter og spiser rigtig sundt efter en effektiv kostplan?
Ved der ligger et sted i Tyskland, men der må være noget lignende i Danmark.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 18-05-08 19:43
Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 18-05-08 19:53

så skulle du vist være begyndt lidt før

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 18-05-08 20:19

Barkeballen:

Det kommer da an på hvor meget jeg skal smide

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 18-05-08 20:57

En af mine venner har været på Ubberup i to uger, hvor han på den korte tid tabte sig 8 kg,

Seks daglige måltider, og masser af cykelture af 20 km længder... så kan du begynde at tyvstarte hjemmefra

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-05-08 21:35

Hvem af de græske guder skal du ligne

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 300 point
Dato : 18-05-08 21:35

Hvis du har lyst til 14 dage på Samsø, så se mere her
Citat
På dette kursus får du mulighed for at få sat fokus på dig selv i 2 uger.
Samsøs fred og ro, kan give dig inspiration og motivation til en ny livsstil.

På kurset lærer du, hvordan du kan tage vare på dig selv og tage ansvar for din egen sundhed. Undervisningen er koncentreret om at give redskaber til at implementere sund kost, motion og afstresning i den travle hverdag.

Vi kender det alle – vi vil gerne have sund mad, dyrke motion, håndtere vores stress og tabe os, samt have tid til at slappe af. 14 dage på Samsø kan give dig de redskaber du mangler til at komme i gang.

Vi blander teoretisk undervisning i kost og personlig udvikling med leg og motion. Den daglige motion introducerer dig til forskellige træningsformer som stavgang, aerobic, swissball, boldspil og vandgymnastik. Vi forsøger at tage hensyn til den enkelte kursist, så alle har mulighed for at deltage.

I løbet af de 14 dage tager vi på udflugter, hvor du vil få mulighed for at opleve Samsøs natur og seværdigheder. Køkkenet serverer mad sammensat af friske råvarer bl.a. fra Samsø.

Vi bruger skolens egen kogebog, som vi har erfaring for har hjulpet mange til et varigt vægttab.
Citat
Uge 25 og 26
Søn. 15. juni – lør. 28. juni
http://www.samsohojskole.dk/2008sundslank.asp

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 18-05-08 22:18

Hvis du ikke har ryggrad nok til at gøre noget herhjemme, hvad skulle det så nytte et andet sted.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-05-08 22:46

Julemærkehjemmet

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 18-05-08 23:56

tararam:

Ja jeg er helt eng. Men jeg trænger også bare til at komme væk og lave intet andet end at spise sundt og være i det fri og læse bøger og stirre ind i væggen om aftenen...

Det burde jeg kunne i min hverdag, men jeg har et rigtig hårdt job, som jeg på den anden side er så glad for at jegi kke gider at speede ned. Så jeg trænger til en nedspeeder i en kortere periode, så jeg lade op til en ny omgang..

ans:

tak for links og info. Jeg kigger lige på det hele i morgen.

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 21-05-08 10:05

Tak for hjælpen allesammen

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 21-05-08 10:34

Selv tak - held og lykke