/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Fausto Coppi eller Busetto
Fra : madsemillarsen
Vist : 3148 gange
50 point
Dato : 18-05-08 17:15

Hej

Har kigget på disse modeller:
Fausto Coppi fra bilka http://bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf - produkter - sport og fritid - cykler - racercykler
og busetto http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8761&n=40100

Kan dog ikke finde en pris på den fra bilka, er der nogle der kan hjælpe med det? som evt. har den selv og kan fortælle lidt om den?
Det samme om busettoen fra harald nyborg.
Gider ikke høre på folk der skal belære mig om at jeg skal købe en bedre cykel og alt muligt om at det ikke er kvalitet...

Så hvis i kan hjælpe og har noget fornuftigt at fortælle så kom bare med det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-08 17:37

Citat
Kan dog ikke finde en pris på den fra bilka

Hvorfor tror du bilka sælger den.... ????

Kommentar
Fra : madsemillarsen

Dato : 18-05-08 17:42

Fordi jeg har fundet den på deres hjemmeside, men der er ingen priser på nogle af bilkas cykler...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-08 17:44

Så kom med et link - det du har givet viser den ikke.....

Kommentar
Fra : madsemillarsen

Dato : 18-05-08 17:48

Nej men du skal følge den beskrivelse jeg angiver for kan ikke linke direkte...
Fausto Coppi fra bilka http://bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf - produkter - sport og fritid - cykler og tilbehør - racercykler (det menuer som du skal igennem )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-08 17:55

Okay - fandt den....

Det er sikkert kun nogen de tager hjem på bestilling - billige er de ikke......

Kommentar
Fra : madsemillarsen

Dato : 18-05-08 17:56

Hvorfor tror du/ved at de ikke er billige?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-08 18:01
Kommentar
Fra : Alperc

Dato : 18-05-08 22:05

Hej,

Det er lige mig, der kan absolut fortælle om "Busetto"-cyklerne, for jeg arbejder nemlig i HN.

Jeg har næsten set alle typer af busetto-cykler. Som design synes jeg, at de er meget lækre.

Jeg vil godt være ærlig og sige, at jeg tror næsten, jeg aldrig har set en retur for hverken Busetto- eller Greenfield cyklerne. Så de må nok være gode.

Og HN er endda også biilligt, så jeg synes, at du skulle købe den fra HN.

Mvh Alper