/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
billig rejse til usa ???
Fra : iceman1000
Vist : 682 gange
200 point
Dato : 18-05-08 16:04

hej hvor billigt kan man få en rejse til usa det er i perioden 28/7-08 til 17/8-08 kunne der komme nogen svar på det og skal bare rejse en enkel uge for 2 personer ink hotel for synes det ser dyrt ud

afrejse fra Billund Hotel og flygerne til Florida eller New York

venlig hilsen Iceman1000

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-08 16:08

Hvad er dyrt - hvad er billigt.....

Der er MANGE muligheder....

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 210 point
Dato : 18-05-08 16:35

hej med dig.
Jeg har søgt lidt på nettet og det billigste er på www.travellink.dk
Der kan i komme derover og retur med hotel for godt 13.000 kr

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 18-05-08 16:53

I piaskov's link kan jeg nu ikke få det billigere end 17.259,00

Der reklameres en del for, at dette er det billigste sted at finde flybilletter

http://tv2.momondo.com/Flights.aspx

men så mangler du lige et hotel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-08 16:57

Under alle omstændigheder vil det være billigere fra London - Amsterdam eller Hamburg.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-08 16:58

Billund er jo IKKE lige verdens navle.....

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 18-05-08 17:27

Det kommer jo også an på, hvad man vil derovre, og hvordan man vil rejse. Vandrehjem kan gøres for omkring 50 - 75 dollars i døgnet for et værelse, hvis man bare skal have en seng at sove i. Og så er det jo bare at finde en billig flybillet. Søg på billige hoteller, moteller og youth hostels .. West Side In er billigt og centralt. Absolut ikke luksus og der er fællesbad på gangen. Men igen - det kommer jo an på, hvad du skal der, for render man alligevel rundt hele dagen på sight seeing, så har man jo - eller jeg har i hvert fald ikke brug for at bruge alle mine penge på et fint hotel, hvor jeg alligevel ikke er store dele af tiden.

Men der er mange måder at rejse på :)

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 18-05-08 17:29

Det er ikke den helt store forskel længere der er på at rejse fra Billund og København. Skal man også betale for fx tog til Kbh herovre fra, så bliver det ikke mere end et par få hundrede kroner man betaler mere for at flyve herovre fra (Billund).

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-05-08 21:04

Citat
piaskov's link kan jeg nu ikke få det billigere end 17.259,00

Jammen olsen dog.
Jeg har lige tjekket det igen billigst med hotel 13.785 kr.

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 18-05-08 21:29

Og jeg er lige kommet til New York for 13.095 kr på Pia's link samt til Miami for 18.918 kr

Det var fra mandag - mandag .. det kommer sikkert an på, hvilke byer I søger til samt hvilke ugedage I rejser på og hvor mange dage osv. Hvis vi skal til at sammenligne søgemaskiner skal vi jo have det samme udgangspunkt :)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-05-08 22:13

ja det kan lade sig gøre Jeg tog turen til new york fra d 28/7 til 4/8

Godkendelse af svar
Fra : iceman1000

Dato : 20-05-08 01:24

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-05-08 21:21

Hej med jer.
Det var så lidt , håber i får en god tur.