/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Gem side
Fra : Monsen1234
Vist : 417 gange
200 point
Dato : 18-05-08 15:58

Er der en der kan give mig koden, så det er muligt at klikke et sted på min side og man så gemmer siden i "Foretrukne" altså "Gem side som foretruken"

Mvh: Monsen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-05-08 16:18

Hej

Det må være noget ala det her du tænker på, indsæt det på siden hvor det skal vises.

Kode
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!--
if ((navigator.appName == "Microsoft Internet Explorer") && (parseInt(navigator.appVersion) >= 4)) {

var url="http://www.dinside.dk";
var title="Titel på din side";

document.write('<A HREF="javascript:window.ext');
document.write('ernal.AddFavorite(url,title);" ');
document.write('onMouseOver=" window.status=');
document.write("'Tilføj denne side til dine Favoritter!'; return true ");
document.write('"onMouseOut=" window.status=');
document.write("' '; return true ");
document.write('">Tilføj denne side til dine Favoritter!</a>');
}
else {
var msg = "Husk at tilføje til Favoritter!";
if(navigator.appName == "Netscape") msg += " (CTRL-D)";
document.write(msg);
}

// -->
</script>

mvh klaudi

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 18-05-08 17:37

Jamen - jeg forstår det måske ikke. Ellers højreklik på musen - og du får en række muligheder bl. andet : Ad to favorites.