/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Tegnefilm igen igen...
Fra : icedice
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 18-05-08 14:51

Hej, jeg har før fået glimrende hjælp til forslag af hvilke tegnefilm som er sjove og værd at se, men nu er jeg igen løbet tør... Tror jeg er blevet lidt afhængig af tegnefilm
Anyways, alle forslag er velkomne. Her er listen over hvad jeg allerede har været igennem... det giver også lidt en ide om hvad jeg kan li'

Simpsons
Futurama
Invader Zim
South park
Family guy
American dad
Aqua Teen hunger force (både film og serie)
Sponge Bob (har ikke set det hele, man bliver sgu træt af det i længden)

Jo flere svar jo bedre, jeg er tegnefilms sulten...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-05-08 15:46
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-05-08 16:51
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-05-08 16:52
Kommentar
Fra : qualex

Dato : 18-05-08 18:56

Jamen, jeg er selv Disney og Looney Tunes freak.
I Disney er det helt klart de gamle "shorts" som er de bedste og så naturligvis film klassikerne. De nye Tv-disney er blevet for dårlige og kommercielle.
Det samme gælder Looney Tunes med Taz, Road-Runner, Coyte osv. De er bare en klasse for sig selv.
Og så naturligvis Tom og Jerry.
Jeg kender ikke nogen steder du kan hente dem på nettet, har selv købt dem som original DVD. Man kan tit være heldig at finde dem på nettet til tilbudspris. Har selv købt en del på cdon.com, hvor de tit har dem på udsalg, men husk at tjekke fragtprisen inden du bestiller, fordi den er tit horibel og gør øbet meget lidt attraktivt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-05-08 19:55

Jeg er også stor Disney fan, jeg har de fleste af de nye film og alle de gamle, og jeg ser dem med stor fryd.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-05-08 21:01

Min favorit Disney film er

Ice Age

http://www.google.dk/search?hl=da&q=ice+age&meta=

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 18-05-08 21:03

Tak for svarene, disney film er ofte ret goe. Men jeg tror at jeg har set stort set alle sammen allerede... det er mere serier jeg leder efter, de behøver ikke at være specielt kendte, ATHF er ikke specielt kendt i dk, men det er en kanon sjov serie IMO.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-05-08 22:17

Og glem ikke Schreck

Kommentar
Fra : qualex

Dato : 19-05-08 13:53

Jeg er stor fan af de nye 3D tegnefilm og Schrek, Ice Age, Over hækken og Lille Kylling er alle rigtig gode film, men det er jo ikke tegnefilm i traditionel forstand, så jeg havde ikke skrevet dem på.

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 19-05-08 14:05

Ja 3d animations film er også rigtig fede. Tror jeg har set alt hvad der overhovedet er kommet af den slags. Men som sagt er det mere serier jeg er på jagt efter...

Kommentar
Fra : LouisaSverige

Dato : 23-05-08 10:19

En god side, som både indeholder film, tegnefilm og tv-serier, er:

http://www.surfthechannel.com/

Nogle af afsnittene er lidt langsomme om at loade, men ellers er det en rigtig fed side, hvis man keder sig.

Kommentar
Fra : Birgit-T

Dato : 17-08-08 19:56

Hvordan har du det med Anime...

http://www.mininova.org/cat/1

På denne side er der en masse af gode ideer til rigtig gode anime tegnefilm...
Kan anbefale Bleach...