/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Galnet, Odense
Fra : abra
Vist : 558 gange
100 point
Dato : 18-05-08 10:37

Jeg har Galnet/Canal Digital small (1024/256 Kb/sek) WebStar modem og Win XP, det har kørt upåklageligt i et par år.
Efter at man lavede et eller andet her i april måned for at forbedre nettet for Win Vista brugere har jeg haft problemer og en ind imellem meget langsommere hentning, f. eks nogle, ikke alle Videoer på YOUtube bliver hakket, hvilket er meget irriterende.
Jeg har også IP telefoni fra Tellio som jeg er meget tilfreds med, men som også er blevet dårligere efter ændringen i april.
Når jeg måler hastigheden (TDCs Hastighedsmåler)så svinger Download fra ca 600 til 1100 på forsk. tidspunkter, mens Upload ligger stabilt på 278.
Der er også udfald af modemet ikke ofte.
Mon der her i Kandu skulle være nogen der kender disse problemer og har forslag til løsning???
Venlig hilsen abra

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 18-05-08 13:05

Ne ej Men hvad siger Galnet - prøv at snakke det igennem med dem_ Jeg er ikke sikker på at det er helt usædvanligt