/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Hjælp til GAOTD
Fra : vith
Vist : 686 gange
200 point
Dato : 17-05-08 23:27

Hvorfor kan jeg ikke downloade dagens tilbud?

"Adobe Reader kan ikke åbne ..... "

Hvad gør jeg forkert? (der plejer ikke at være problemer)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-05-08 23:39

Du downloader da ikke programmet med Adobe reader.
Men jeg opgav dog at hente noget fra siden, som hopper rundt med en masse download tilbud.

Jeg går ud fra at det er denne side vi taler om http://www.giveawayoftheday.com/

Kommentar
Fra : vith

Dato : 17-05-08 23:43

Det er osse noget vrøvl jeg skriver - jeg kan godt downloade, men ikke udpakke filerne.

Normalt højreklikker jeg bare på den downloadede mappe, men når jeg gør det nu, får jeg ikke den mulighed.

Og ja, det er den side jeg taler om.

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 18-05-08 00:01

Der er 3 filer?
Citat
Simpel installation:

Hent
Pak ud (f.eks. på dit skrivebord - 3 filer)
dobbeltklik på "activate.exe"
derefter dobbeltlik på "setup.exe" (valgfri placering) og programmet er installeret og registreret.
wibbi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-05-08 00:03

Det ser ud som et godt tilbud i dag, hvis du ikkke kan åbne filen, så hent den gratis 7 zip, den lægger sig i højre klik menuen, lige som Windows indbyggede pakke håndtering, 7 zip er rar at have ved hånden hvis du skulle få brug for at pakke en fil en gang, i indstillinger sætter du bare markering i alle muligheder, så kan du pakke og udpakke de fleste filer, du behøver ikke indstille 7 zip for at udpakke dagens tilbub fra GiveAwayofTheDay: http://sourceforge.net/projects/sevenzip/ bare højre klik og vælg 7 zip, gå ud i menuen og klik på Udpak filer, så får du en udpakket mappe med samme navn som originalen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-05-08 00:04

Download > gem i en mappe > dobbeltkilk på mappen > h-klik og pak ud eller dobbeltklik på den downloadede fil.

Siden forvirrer mig så jeg vil ikke hente noget fra den.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 18-05-08 00:07

Dette går fint:

Download - gem i mappe - dbl-klik på mappe

men når jeg høreklikker er "pak ud" der ikke.

Jeg prøver lige med 7 zip

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 18-05-08 00:08

Citat
Hvorfor kan jeg ikke downloade dagens tilbud

"Adobe Reader kan ikke åbne ..... "
INTET DU HENTER EN reAder HER
http://www.adobe.com/dk/products/acrobat/readstep2.html
OG DU KAN cc ALLE DAGENS TILBUD FRA alllllE

vÆR OPMÆRKSOM PÅ AT ''DER KAN'' VÆRE LUS I ADOBE `S
NYE READER_________
Brok dig til Adobe_ eller lad være med at hente den/ t
Du kan DOG hurtigt uskadelig gøre LUSEN?? hvis og andet
ved at se nærmere i din adobe program-mappe, og fjern ALLE HTML
filer_ MEN så kan du så få andre PROB, da programmet IKKRkan finde filer der FØKGER MED

Ellers SØG PÅ GAMMEL adobe READEr, de plejer IKKE
være så TOSSET for at opdatere og samle oplysninger på¨DUG / MIG

Bruger slelv en en gammel ? 4,5 !!! meget gammel skider.
Men den VIL også på netttet og opdatere SIG
___
SIKKERT fordi JEG har mere end 1 Adobe_prohram
Er du usikker. har jeg en af de de gamle ??? READERE-

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 18-05-08 00:09

H_klik på filen ÅBEN MED__???

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 18-05-08 00:11

Du har sat den til at ÅBNE med en/ et andet program_

eller hent programmet 7ZIP

Kommentar
Fra : akle

Dato : 18-05-08 00:12

Jeg har downloadet tilbudet, åbnet og registreret samt prøvet programmet uden problemer.
Valgte at åbne filen i stedet for at gemme. Dernæst dobbelt klik på Activ exe, placeret som foreslået i temp.int.file, dobbelt klik på Setup exe, og til sidst dobbel klik på nøglen. Vupti, så er det hele registreret.
Mvh Akle

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 18-05-08 00:13

Citat
Pak ud (f.eks. på dit skrivebord - 3 filer)

MED Adobe________lollllllllllll

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 18-05-08 00:15

Filen HENTES SOM ZIP eller RAR fil
og SKAL pakkes UD og det kan Adobe INDTIL vidre SELV gøre___
men du kan IKKE bruge programmet til DET_du har hentet.

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 18-05-08 00:15

UPS_____

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 18-05-08 00:17

Citat
men du kan IKKE bruge programmet til DET

ADOBE altså_____

Kommentar
Fra : vith

Dato : 18-05-08 00:24

Jeg kan ikke lige gennemskue at downloade 7 zip.

Akle:
Hvis jeg vælger at åbne i stedet for gemme, kommer beskeden fra Adobe med det samme. Hvis jeg gemmer kommer der en mappe på skrivebordet, men den kan jeg ikke åbne.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-05-08 00:26

Jeg har lige hentet og installeret Image Mender, det ser ud som et værktøj der skal bruges fremover, zip filen blev selvfølgelig pakket ud med 7 zip, dobbelt klik på Activate og dobbelt klik på Setup, det hele var overstået på få minutter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-05-08 00:30

Citat
Jeg kan ikke lige gennemskue at downloade 7 zip
jamen hvad er problemet ? Klik på Download 7 zip og på den nye side ruller du ned til File Releases og klikker på den øverste 7z458.exe så henter du installations programmet til 7 zip, den dobbelt klikker du på og installerer, den kan bruges med det samme til at udpakke ImageMender

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 18-05-08 00:34

Er det nemmere at hente 7 zip hos Filehippo: http://www.filehippo.com/download_7-zip/ klik på Download Latest Version

Kommentar
Fra : vith

Dato : 18-05-08 00:50

Tusind tak o.v.n. - det var lige det der skulle til.

Nu virker det!

Og det ser da ud til at være et ganske spændende program.

Jeg ved simpelthen ikke hvor mit "normale" zip-program er blevet af - men nu har jeg da 7zip.

Tak for det!

Godkendelse af svar
Fra : vith

Dato : 18-05-08 00:51

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-05-08 00:53

Jo 7 zip kan det meste inden for pakning og uspakning af filer, den kan du få mere fornøjelse af i fremtiden, godt du fik løst problemet, har du nu installeret ImageMerder ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-05-08 00:54

Selv tak, nu behøver du slet ikke det indbyggede pakke program, 7 zip klarer det hele

Kommentar
Fra : vith

Dato : 18-05-08 00:56

Jo tak, det er både installeret og afprøvet - og det tror jeg at jeg vil få meget glæde af, når jeg skal redigere gamle fotos i.forb.m min slægtsforskning.

Og det er nok ikke sidste gang jeg har brugt 7 zip, for der er tilsyneladende ingen zipprogrammer på min pc - det plejer der ellers at være ! (?)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-05-08 01:01

7 zip kan en del mere, så det skal du ikke være ked af hvis du skal sende billeder, så kan de pakkes ganske grundig med 7 zip

Kommentar
Fra : vith

Dato : 18-05-08 01:04

Det lyder da genialt - den skal jeg nok kigge nærmere på i morgen!

Men du har ihvertfald reddet min nattesøvn, for jeg troede en overgang at jeg skulle sidde her hele natten for at få downloadet - så endnu en gang TAK og sov godt!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-05-08 07:41

Jeg forstår så ikke helt problemet

Både XP og Vista kan da pakke zippede filer ud uden installation af noget som helst....

Men nyd nu programmet - det ER bare super....

Kommentar
Fra : vith

Dato : 18-05-08 08:37

Refi:

Nej, jeg forstår det heller ikke. Normalt får jeg muligheden "udpak alle", når jeg højreklikker på mappen/filen, men den var ikke til stede.

Jeg har aldrig haft det problem før - men nu er det heldigvis løst.