/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Navnelist på hjemmeside
Fra : jacob.s.p
Vist : 622 gange
40 point
Dato : 17-05-08 20:36

Er der nogle steder man kan lave en navnelist til sin hjemmeside.
Der skal være:
Navn
Adresse
post nr.
By
Telefon nr.
Mobil nr.
Email adr.
Hjemmeside

Bare man så selv kan vælge hvad man vil have på. Det er vel se slaks database, men det skal bare være noget der er lavet. Det skal ikke være noget smart.

Håber nogle kan hjælpe

Kommentar
Fra : Krunk

Dato : 17-05-08 20:58

det kan du vel lave i php eller asp :)

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 17-05-08 21:01

Det ved jeg ikke, har ikke så meget forstand på det. Jeg laver kun hjemmeside i Frontpage

Kommentar
Fra : Krunk

Dato : 17-05-08 21:17

ja har skrevet en privat besked :)

Kommentar
Fra : dinmor2610

Dato : 17-05-08 21:26

PHP

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 17-05-08 21:35

Det skal bare være som et link som en gæstebog hvor man kan tilmelde sig

Kommentar
Fra : Krunk

Dato : 17-05-08 21:57

altså en side hvor man kan have sig en account og du kan skrive med hindanen over private beskder og chat

det er et støre project som du nok ik skal regne med at nogen ville gøre gratis du kan jo prøve at søge rundt på nettet men du kommer nok til st betale for det :)

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 17-05-08 22:00

Nej Man skal bare kunne tilmelde sig og se hvem der ellers er tilmeld. ikke andet.

Kommentar
Fra : Krunk

Dato : 17-05-08 22:03

ehmm ved sku ik lige hva du mender med tilmelde sig men det du leder efter er vel bare en simpel gæstebog

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 17-05-08 22:09

Nej. Det skal bare være en side hvor man opretter sig. Så kan man vælge hvad man vil have på sin database

Kommentar
Fra : peque

Dato : 17-05-08 22:13

De fås alle steder gratis i både JSP, PHP og ASP. Spørgsmålet er nok mere hvad du konkret skal bruge det til - mere for at kunne hjælpe dig rigtig.

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 17-05-08 22:19

Jeg kender ikke så meget til at lave alt det der php ase og hvad det heder, jeg kan lige leje i frontpage

Kommentar
Fra : peque

Dato : 17-05-08 22:30

Men det fortæller ikke meget om hvad det helt konkret er at du vil bruge denne navneliste til ???
Mere om det vil være offentligt tilgængeligt eller om det er gemt væk i en et eller andet ??? Fordi der er jo også en lovgivning omkring dette du skal huske til dette formål.

Kommentar
Fra : Krunk

Dato : 17-05-08 22:34

Navn Mikkel Resgaard
Adresse rager ik dig ;)
post nr. 4070
By ejby
Telefon nr. 88888888
Mobil nr. 88888888
Email adr. krunk78@msn.com
Hjemmeside http://mikkelz.dk

hvaså nu hva ville du have der skal ske at kun du ville kunne se det at alle skulle kunne se det eller ??

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 17-05-08 22:35

Jeg har en hjemmeside www.avsallar.eu

Der skal man kunne tilmelde sig.

Det bliver noget med Navn, Område, har børn, hjemmeside og e-mail.

Så står det bare en lang liste med alle det.

Der er ikke ulovligt, tror jeg ikke

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 17-05-08 22:41

Eks:
Navn: Område: Email: Børn: Hjemmeside:
Jacob Avsallar ijp@city.dk Ja www.ijp.dk
Per Avsallar test@test.dk Nej www.avsallar.dk

o.s.v

Kommentar
Fra : Krunk

Dato : 17-05-08 22:41

okay

nu forstår jeg og nej det er selfølig ik ulovligt :P

så længe personen der tildmelder sig ved at det kommer til at stå frit adgang for alle :)

når men det er jo et helt almindlig log ind system

http://www.phpuniverset.dk/show_source.phtml?script_id=125

Kommentar
Fra : Krunk

Dato : 17-05-08 22:56

du skal nok fin indsltille scriptene for dine behov

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 17-05-08 22:57

Så mangler jeg bare man kan oprette den som man gør med alt andet bla. gæstebog, debat o.s.v

Hvor gør man så det????????????????

Kommentar
Fra : Krunk

Dato : 17-05-08 23:00

bum bum det kræver php viden men du kan finde alle de ting gratis på nettet men problemmet er at få det hele flettet sammen men her er en god gæstebog som jeg engang brugte

http://mooboo.dk/?page=laes_script&id=5

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 17-05-08 23:03

Ja der er problmet, det ved jeg ikke noget om.
Jeg kan bare ikke noget med det.

Kommentar
Fra : Krunk

Dato : 17-05-08 23:15

http://www.w3schools.com/php/default.asp

her der lære du det hurtigt vis du har talent for det

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 18-05-08 04:10

Citat
Er der nogle steder man kan lave en navnelist til sin hjemmeside.

JA___her er mennesker SÅ FLLINKE at de hjælper OSSSSSSSSSSSSE

http://www.opensourcecms.com/
Gå ned på venstre side og KLIK PÅ?????????
hvad du ønsker___alt det du SNAKKER om NU;
skal dy have en lavet specielt, og er MEGET DYRT
Mangler du manualer til PHP/CSS og meget andet,
så snid en PM og du har det______
Men prøv LIGE den side jeg henviser til,
der kan du AFPRØVE skidtet før du installerer DET.

Prøver AT FODRE MIN KAT _ ? jeg er tilstede i dag.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-05-08 09:26

Hvis det skal virke skal du have noget der køre på en database..
For eksempel noget PHP
http://www.php-fusion.dk/

Jeg kender ikke reglerne, men nogle kan vel ønske at deres adresser ikke er offentlige....
http://www.php-fusion.dk/
Giver mulighed for at styre brugers se rettigheder.
Det kan også være at der er nogen på siden der kan hjælpe dig med det du lige ønsker.

Det koster ikke noget at oprette dig som bruger på php-fusion.

vh Ben