/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Fra RealPlayer til AVI.
Fra : spimmer
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 17-05-08 17:10

Hej.

Jeg hat nogen filer indspillet med RealPlayer. Er der et program, der kan konvertere dem til et format, som kan afspilles på Windows Mediaplayer?
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 17-05-08 17:12
Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 17-05-08 17:15

den her er måske bedre

http://www.freedownloadscenter.com/Multimedia_and_Graphics/Misc__Sound_Tools/Easy_RM_to_MP3_Converter.html

men ellers så søg på google: "rm to mp3" converter (eventuelt skriv freeware bagefter for at finde noget der er gratis)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-08 17:28

Hvorfor tror du ikke MediaPlayer kan spille dem ?????

Årsagen er sikkert at du har valgt RealPlayer som "default"....

Prøv at finde din musik - højreklik på filen - åbn med - og der vælge MediaPlayer......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-08 17:33
Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 17-05-08 17:55

Hej.
Jeg har prøvet begge forslag - og de kan ikke åbne filerne.

Når jeg kigger under egenskaber, så får jeg:
Internet Video Recording.

mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-08 18:04

Hvad HEDDER filen - efter punktum - xxxxx.xxx ?

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 18-05-08 17:18

Hej.
Der er ingen "efternavn", men den er optaget med RealPlayer og kan vises med samme.
Jeg vil imidlertid gerne videregive filen til en, som ikke ønsker/har plads til RealPlayer.
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 18-05-08 17:19

Hej igen.
Jeg kan lige tilføje, at Windows Mediaplayer ikke kender filtypen.
mvh
spimmer.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 18-05-08 17:27

Og grunden til det er jo der ikke er nogen - siger du...

JO - den har et efternavn - du kan bare ikke se det uden at ændre din filvisning....

Prøv at uploade den - så finder vi ud af det hvis du ikke selv kan se det

http://peecee.dk/

Efter upload - læg linket du får ind her....

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 28-06-08 12:30

Tak for svaret refi.