/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Windows chrasher, WOW
Fra : dikas
Vist : 483 gange
135 point
Dato : 17-05-08 14:28

Jeg har lige updatet wow, og nu, når jeg vil åbne wow crasher windows og genstarter, DEt er mega neder, håber der er en eller anden der kan hjælpe!! Mvh Mikkel

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 17-05-08 15:16

Det ville være en hjælp for os, hvis du fortalte lidt om dit styresystem og hvad du har opdateret.
Ellers kan vi jo kun gætte

Kommentar
Fra : ghjo

Dato : 17-05-08 18:37

Hej Mikkel

Det ville nok hjælpe med nogle flere ram, eller fjern nogle af de andre programmer som kører samtidigt i baggrunden, eller skift grafikkortet.

Med venlig hilsen
ghjo

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-05-08 21:01

Med WOW mener du vel World Of Warcraft som er et computer spil.
Det der sikkert nogen der ikke vidste og bare tænkte wow ligesom i wow se de patter !

Anyway hvis den genstarter lige så snart du kommer ind i windows så der noget med du kan genskabe windows til det sidste konfiguration som virkede hvis du trykker F8 lige inden windows skal starte altså kort efter du trykker for at tænde din computer...

Ellers kan du måske starte i fejlsikret tilstand og se om du kan rette det.

Evt fjerne de ting som starter automatisk.

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 18-05-08 12:56

Ok det er world of warcraft og det er ikke min pc for har 2 gb ram og min bror spiller det med 512, har xp home. :D og et gforce 8600 gts

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-08 13:21

den pc skal scannes grundigt tror jeg på i og med world og warcraft er usædvanlig udsat for malware angreb

læs artiklen der linkes til her:

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?p=4981&sid=e4370bcab6114c74cd366a8eace26529

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 18-05-08 17:29

hmm der er ingen viruser, spyware eller malware HJÆLP! 120 points på højkant

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 18-05-08 22:04

Det er ATKDISP.dll fejlen sker i, nogen der kan hjælpe PLZ?? øger med 20 point imorgen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-05-08 19:49

Lav lige en systemgendannelse til en dato fra før den crachede

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-08 21:34

har du Geforce 8800 GTS ??? så kan de være problemet

prøv at få hjælp i forum her :

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html;jsessionid=D51CDFC74545C5B43266B8F29A6AE5E1.app09_07?topicId=4665531257&sid=1 (selvom de helst ser en komplet reinstallation )

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 23-05-08 11:32

hejsa...

prøv det her (hvis du har ASUS bundkort og grafikkort)

Here's what I did to fix it:
Desktop-> Properties-> Settings-> Advanced-> ASUS

I turned off ASUS OSD, and ASUS Splendid.

OSD and Splendid are both video altering software that is supposed to enhance the "experience". OSD allows you to set Brightness/Contras/Gamma. Splended allows you to set various coloring options

let oversat til dansk...

Højreklik på skrivebordet-> vælg egenskaber-> vælg indstillinger fanen-> tryk avanceret knappen-> tryk asus knappen/fanen-> fjern krydsene i "enable ASUS OSD" og ASUS Splendid".

Det skulle løse dine problemmer..!

Kommentar
Fra : Super_Plonk

Dato : 16-06-08 22:24

altså når du har nået det her punkt så ville jeg tage den idiot sikre vej nemlig slet lortet og instaler det ingen det plejer at virke vis der er sket en fejl da den hentede opdateringen

mvh Super Plonk:p