/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Forrør... hjælper det?
Fra : kan2
Vist : 411 gange
70 point
Dato : 03-03-03 20:25

Jeg har allerede fået anbefalet et CPI 70 km/t forrør til min knallert af en bruger her på siden, men jeg vil enormt gerne have nogle flere kommentarer fra nogle som har erfaringer med 70 km/t forrør'et. Hjælper det??? Og hjælper det meget? Jeg har blot taget ringene...

Kommentar
Fra : clemmedk

Dato : 03-03-03 20:38

hvad køre du på ???

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 20:45

ja det hjælper altid med et stort forrør men dog ikke hvis det bliver for stort der skal være lidt modstand ellers brænder du stemplerne af.. dette sker dog hyppigst hvi du kører helt uden udstødning.

Solgaard