/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Underholdningschefn m Clausen
Fra : Oldboston
Vist : 2804 gange
100 point
Dato : 16-05-08 06:43

Erik Clausens "Underholdningschefen"
:
Denne film fra 1995 har jeg forgæves ledt efter i lang tid, prøver derfor om nopgen her kan hjælpe. Erik Clausen er meget morsom i rollen som entertainment-chef på Norgesbåden fra København. Hans parodi på Fleksnes er fantastisk, især da det viser sig, at den rigtige Fleksnes tilfældigvis er passager på båden. Jeg vil gerne betale 100 kr. for filmen, og håber den er til at opdrive som VHS eller DVD. Den har været vist i TV, men jeg er ikke så sikker på, om den har været i biograferne.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-05-08 10:54

Hejsa
Kender ikke lige til "klippet", men måske du kan finde det her:
- http://www.gucca.dk/dvd-film-list/dvd-lister.php?fra=0&til=25&type=1&input=Erik+Clausen
- http://www.haushoej.dk/search.asp?keyword=Erik+Clausen (langsom side)
Go' weekend

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-05-08 10:57

Er du sikker på titlen??
http://www.danskefilm.dk/

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 16-05-08 14:18

Jeg kender den også godt og den er rigtig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-08 15:52

http://www.imdb.com/title/tt0214241/

Jo - den er god nok - men IKKE lavet som film.....

Snak med DR om en kopi kan købes.....

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 22-05-08 05:29

Refis forslag har jeg fulgt....kontaktet DR's Netbutik....de sverer tilbage, at de ikke har rettogheder over film, de har købt udefra. Sammenhængen må være den, at Underholdningschefen er produceret for DR "uden for huset", formentlig af Nordisk Film, og kun beregnet for TV. Så måske skal man videre til Nordisk film for at høre, om de kunne tænke sig at udgive den? Men det er vel fuldstændig urealistisk, for selv om Clausen har en stor skare af fans, udsender man vel næppe en så speciel ("smal") film på DVD. Jeg kan selvfølgelig prøve at kontakte Nordisk Film, - er der nogen der har en bedre ide?

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 26-05-08 21:41

Jeg kan forstå på DR's netbutiik, at Erik Clausen ikke er den, der løber efter at få udgivet sine ting. Underforstået, at DR måske ikke rigtig kan se, hvordan de skulle bære sig ad med at få ham til at acceptere en udgivelse på DVD af Underholdningschefen.

Er der nogen, der ved, om man kan kontakte Erik Clausen på hans hjemmeside eller på anden måde (hvordan?), - det kunne jo være, at han synes det ville være en god idé at få filmen udsendt på DVD, hvis nogen kommer og opfordrer ham til det!

Sig til, hvis en af jer har en ide. Ellers vil jeg lukke spørgsmålet om en uges tid og give pointsene til det bedste svar.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 27-05-08 07:41

Du kan da prøve

Clausen Film
Enghave Plads 14
1670 København V

clausenfilm@pc.dk

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 30-05-08 05:33

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-08 06:21

Selv tak