/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Apple Iphone! Fotos og album!
Fra : mikkelsmail
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 16-05-08 00:11

Jeg har et par undringer/problemer med min Iphone 16 GB (nyeste formware 1.4 osv.)
1. Spørgsmål:
Jeg kan kun overføre 40 billeder til mit album på mobilen, bruger selvfølgelig Itunes og er IKKE imponeret over det synes det er noget crap, da det sætter en masse begrænsninger. Har downloadet Itunes fra apples hjemmeside, og har en fornemmelse af at det ik er en fuld version, da der står ALBUM (40) ... Hmm ... ;0(

2. Spørgsmål:
Hvordan får jeg albums covers ind op mobilen. Har lagt en masse albums ind og smidt et jpg. billede ind i samtlige albums, men der er kun billeder ved få af dem, forstår ik hvorfor der er ved nogle og ikke ved andre ...?

Håber I kan hjælpe, det er ellers en MEGET imponerende mobil telefon apple der har lavet ...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 16-05-08 08:12

Hej
Hm hvorfor alarm ved 40 billeder ved jer ikke, jeg har ikke 40 billeder i min, men bruger den også mest til musik.

Men.
Albumcover får du gratis ved at tilmelde dig til I-tunes store i Itunes....

Hvis du lægger CDer og og direkte selv ripper dine "egne" CDer - vil Itunes laver spille lister.

Når du har lagt dem inde klikker du på Hent Coverbilleder - sum du finder i Menuen under avanceret.

Jeg har meget glæde af at søge iformationer på denne side:

http://www.ipod-touch.dk/news.php

Her er der mange der samme ipod. Tilmeld dig og der kommer med garanti en der ved mere om dit problem en jeg. Der er også mange gode informationer om Iphone.
Og hvis du vil jailbreake din Ipod, kommer der vildt mange muligheder...

Vh Ben