/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Svinet til om socialpolitik
Fra : bøllebob
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 15-05-08 21:39

Jeg er logget u af sitet 'socialpolitik', a jeg ikke gi er at blive svinet til af kommentarer som "Up Yours" eller "Fuck You". Kan et være rigtigt at halhjerner og eslignen e i ioter skal oversvine et i øvrigt ganske fremragen e site?
Morten

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-05-08 22:22

Sådan er det sku med alle forumsider også her til tider Det må du leve med det er jo et udsnit af befolkningen der er sådanne steder og idioter er der jo alle vegne såååe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-05-08 23:16

u har a vist et problem me it tastatur

Kommentar
Fra : bøllebob

Dato : 15-05-08 23:47

et er i or en imorgen. I øvrigt tak for kommentaren; logge in for i jeg er social emokratisk socialpolitiker her i kommunen. Jeg har bare ikke bruge sitet til noget fornuftigt, viser et sig. Jeg bliver a af og til unket oven i hove et herin e, men må vi be e om kammertonen igen, kære venner?

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 16-05-08 05:42

Citat
Jeg er logget u af sitet 'socialpolitik', a jeg ikke gi er at blive svinet til af kommentarer som "Up Yours" eller "Fuck You". Kan et være rigtigt at halhjerner og eslignen e i ioter skal oversvine et i øvrigt ganske fremragen e site?
Morten

undskyld MIT DK ______men hhvore hvameelllle er fy______

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 16-05-08 05:44

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 16-05-08 05:45

klumme_____IGEN

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 16-05-08 05:48

FUCK da dig_________hvis du var PÅ DET KLIP jeg lå UD I TIP
PIS PÅ ANDRE OOG DE PISSER IGEN_________
MEN GAVDE DU VÆRET mib familie___GENTRÆNING

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 16-05-08 06:01

Citat
Jeg er logget u af sitet 'socialpolitik', a jeg ikke gi er at blive svinet til af kommentarer som "Up Yours" eller "Fuck You". Kan et være rigtigt at halhjerner og eslignen e i ioter skal oversvine et i øvrigt ganske fremragen e site?
Morten

HVIS DU FØLER DIG sså truffet______PIS PÅ MIG ELLER ANDRE
BARE IKKE ________AF DET DANSK pus)(/%/%#&? fuck SYSTEM.'

DY '''FØLER DIG''' TRUFFET_____lol
sgu ikke MIG DER STÅR OG PISSER DET DANSKE SYSTEM ////////////ret TIL AT VÆRE dansk
MEN ER DET DIG_____POS DEN DA VIDERE TIL STATEN______
DEvil sikert bare sætte sig ned og PISSE AF GRIN______

Of er SÅ truffet AF EN SKIDE SANDHED_______hvorfor
FANDEN PISSER I PÅ JERES EGNE LUDERE_______sieg alllllllllllllllla
oiG FÅ ENDENLIG jeres FORÆLDRE MED PÅ ET
engangs_kursus

klumme

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 16-05-08 06:16

og LAD være med at nyde alle DK fornøjelser
SÅ SOM AT SIGE-------______________________________SIEG kllumme
eller true ham personligt__TAGER ALT TIL MIG, OGGØLGER TÅBEN YIL
RETTEN___________hvis han BARE ?????????????
turde STÅ frem som den NAZI _____----han og andfre indvaredre ER

LYT sgu da til jer FUAKKING SVENSKA

PIS ud af DK jbis i virkeligt_MENER HVAD
JERES SÅKALDTE mindretal MENER_
DONT EVER PISSSSSSSSSSSSSSSSSSS PÅ MIG ELLER MIN FUCKING__mØJKAT

SER DU_______
JEG ER OVER DEN ALDER HVOR LIVETT BETYDER SÅ MEGET
MEN PISSE PÅ LILLE DANMARK_____________

FUCK
alllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

BTW______VAR DET DIG__ ELLER ''BARE '' EN ANDEN SKIDE DANSKER
på filmen_ yvivler MEGET på dett skulle være MIG_
SÅ sad jeg oh ventede på en UD____BILLET TIL DIG
OG HAVDE STATEN IKKE RÅD________TROR JEG DU FIK DEN GRATIS

jEG PLEJER AT STÅ VED MINE ORD______SÅ PIS MIG_ IKKE ANDRE

Dont_B_I-Y A-Oppy

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 16-05-08 06:19

ord/ WORDS_________

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-05-08 07:28

Hvad med at lære dig at stave og skrive

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-05-08 10:16

bøllebob

Det må være dette du tænker på

http://www.kandu.dk/spg121414.aspx#1376519

Det skal du ikke tage dig af, sådan skriver han altid og mest af alt, så skriver han med sig selv.

Han er jo også i denne tråd, men her er han ramram

Dejligt at du får dit d tilbage til tastaturet.

God weekend

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-05-08 12:11

Han er hjernedød, og jeg har tilrådet psykopaten, at han tager sin rådne kat og kravle højt op og hopper ud. Pisværdiløse alkoholiserede slumstormer