/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Filmen CAL
Fra : hnorsbo
Vist : 1345 gange
100 point
Dato : 15-05-08 11:20

Jeg søger en DVD film som hedder CAL med Helen Mirren og med musik af Mark Knoppfler.

Er der nogen der kender til den, så er jeg interesseret i at købe den.

Mvh
Henrik

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 15-05-08 11:49

Hun var med i filmen "Calender girl"

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 15-05-08 11:58
Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 15-05-08 12:15

Skøøøøøn musik. Jeg har engang købte den DVD-filmen i gave til en ven, men aldrig selv set filmen.
Jeg købte den af en fyr fra Århus (tror jeg nok) jeg fandt ham på nettet efter søgning i mange dage (ca. 60 kr.)
Nu er det jo ulovligt at brænde den til dig, men jeg håber at du finder en der vil sælge sin.
Musikken findes på cd'en Local Hero, men det er filmen du skriver om, så det er måske en ligegyldig oplysning

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 15-05-08 12:41

Det tror jeg godt du kan opgive, hvis du skal finde den i Danmark. Den er fra 1984 og knap så kendt.

Jeg har selv søgt lidt og kunne kun finde Amazon.com

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 15-05-08 13:48

Er local hero ikke det samme som CAL eller har de bare Mark Knopfler til fælles? Den sendes snart i fjernsynet som du kan se 16:00 - TV1000 Classic den 17/5
Få Reminder

Local Hero
Britisk dramakomedie 1983

Originaltitel: Local Hero
Et olieselskab i Texas forsøger at opkøbe en skotsk fiskerlandsby for at etablere et raffinaderi, og resultatet er forvirring. En af byens mindst prominente indbyggere ejer et strategisk vigtigt stykke land, som han nægter at sælge.

Medvirkende: Burt Lancaster (Happer), Peter Riegert (Mac), Fulton Mackay (Ben), Denis Lawson (Urquhart), Norman Chancer (Moritz) mfl.

Instruktion: Bill Forsyth

Godkendelse af svar
Fra : hnorsbo

Dato : 15-05-08 14:58

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 15-05-08 15:30

Så kan jeg også komme til at se filmen - det var godt set at den kommer i TV