/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Udskrift af lille område.
Fra : marcussen1
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 15-05-08 10:33

Er der nogen, der kan fortælle mig hvordan jeg kan udskrive et bestemt lille område på en side for ikke af bruge for meget papir og blæk?. Jeg bruger XP Pro.
Mvh
Niels

Accepteret svar
Fra : frostys

Modtaget 110 point
Dato : 15-05-08 10:35

Du marker simpelt det du vil udskrive, højre klik med mus - udskriv- "vælg" markering og vupti du får det du har markeret

frostys say have a nice day

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 15-05-08 10:41

Tak for svaret frostys.
Lynhurtigt svar og tak skal du har.
Niels

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 15-05-08 10:41

du kan markere / "blåne" afsnittet af den del, du vil udskrive og så højreklikke på det og vælge "Klip",
derpå gå i filer og vælge nyt dokument og igen højreklikke og vælge "Sæt ind"
Så har du den del du vil printe ud.

Mvh

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 15-05-08 11:04

Selv tak, ligeledes for hurtig respons.

Det er surt når folk bare tager svar og ikke reagerer eller lukker spørgsmål.

Forsat god dag