/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
om englands eksport
Fra : sarah83
Vist : 2919 gange
40 point
Dato : 14-05-08 20:27

hej
kan i hjælpe mig??
jeg har opgave om england, og jeg kan ikke find ud af, hvad er Englands eksport
jeg håber at jeg høre snart fra jer

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-05-08 20:35

Biler som er udstyret til at køre i den forkerte side af vejen
og meget andet (biler, fly, maskiner, værktøj, IT, øl, whisky) søg på Google - det er dig, som skal lave opgaven

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-05-08 20:44

Nå lidt hjælp kan du da få
http://acronyms.thefreedictionary.com/UK+Export
men hvis du skal lave en opgave/rapport om hvad England (UK) eksportere, så bliver du ikke færdig i år... der er næsten alt tænkeligt!