/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
splinter cell mission 2
Fra : hugo34
Vist : 307 gange
200 point
Dato : 03-03-03 18:04

er nået til 2 mission hvor jeg starter på taget går lidt henne af spillet når jeg ind i køkken slår de 2 kokke ned og vagten går ud af kantinen ned i receptionen slår dvs vagter ned og en får jeg hen til øje skanner , døren åbner . går derind hver gang jeg åbner døren ud til gården ringer alrmen

jeg var tideligere i kælderen , hvor jeg prøvede før jeg gik op af trapper . der var jeg inde i rum hvor jeg kunne stå split lige over mig var der et torv som jeg ikke kunne nå . man kan jo ikke gå med ham i split? , så jeg opgav gik op af trapper

for mange almerer aktiiveret mission slut

hvad fanden gør jeg ? der er kun 1 vej ud der . det er gennem døren , men hver jeg træder på jorden for at åbne den dør ringer alarm

Jeg skal pege med laser på glas elevator , men kan sgu ikke komme ud

hvad gør+ skal jeg starte forfra + hulk hulk

Fedt spil iøvigt

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 18:30

Hej hugo34
ja umiddelbart findes der ingen walktrough til spillet. det er vidst rimelig nyt formoder jeg da alt man kan finde om det er noget med demo.

men her er nogle snydekoder så kan du jo altid slå dem fra igen når du er kommet forbi dit problem

Held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-03-03 18:31

hov undskyld glemte linket..

http://www.panstudio.com/cheatstop/pc_cheats.asp?index=2628

værsgo håber du kan bruge det.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Whitman

Dato : 06-03-03 13:47

Den computer soldaten (ham du skal bruge til eyescan) sætter sig ved, har du husket at bruge den først ? Hvis ikke jeg tager meget fejl... disabler du alarmsystemet med den computer.

Ellers har du misset en anden comp, som du kan disable alarmsystemet med.

MvH
Whitman

GL

Kommentar
Fra : martin_shadow

Dato : 18-03-03 13:21

Jeg er kommet til samme sted, men har ikke haft nogen problemer med alarmsystemet. Jeg mener det blev slået fra da jeg brugte enten computeren i forhallen, eller eyescanneren, da der på intet tidspunkt er blevet angivet at det blev slået fra. PS. Du behøver ikke at slå alle vagter og kokke mm. ned. Man kan sagtens snige sig forbi dem uden at de opdager noget. Det gør også spillet mange gange sjovere :)

Hilsen martin_shadow

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 24-03-03 22:42

er du kommet videre..?

Solgaard

Kommentar
Fra : martin_shadow

Dato : 25-03-03 09:24

Jeg ved nu at det er computeren i forhallen du skal bruge for at deaktivere lasernettet. Kan du ikke lukke spørgsmålet så vi ikke får mails hele tiden??

Mvh.
martin_shadow

Kommentar
Fra : SirJacovits

Dato : 12-04-04 16:26

www.gamefaqs.com - søg på splinter cell...