/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
jeg har et probem
Fra : trollingfisker
Vist : 356 gange
180 point
Dato : 13-05-08 21:49

Hej.
Er der nogle der kan hjælpe mig
Jeg har lige købt en ny printer i dag
Den heder Lexmark 3500-4500
Jeg har kørt skriven og genstade den,men den vil ikke

Håber at der er nogle der kan hjælpe mig

Mvh.Trolling

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-05-08 21:57

Det er en netværksprinter er det ikke. Hvad er det den ikke vil

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-05-08 22:02

Hvis du forbinder med USB og printeren har været tilsluttet computeren da du startede installationen, så kan du godt afinstallere den igen og starte forfra.

USB-enheder må IKKE tilsluttes før en installation og tidligst når installationen be'r om det.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-05-08 22:04

Du skal højst sandsynlig installere printer driveren først inden du plugger den i et usb stik. Når den så er færdig skal du jo havve den sat op til netværket om det så er med eller uden kabel.

Kommentar
Fra : trollingfisker

Dato : 13-05-08 22:07

Hej.
Jeg hade ikke usb kabel i,jeg har kørt den som skiven sage at jeg skulle gøre
så jeg ved ikke vad der sker,jeg genstate den også ?

Hjælp mig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-05-08 01:59

Jeg ved ikke om mit forslag kan hjælpe dig, men det er et forsøg værd, klik på Start og på Printere og faxenheder, hvis Lexmark printeren er der så slet den (højre klik og Slet) klik så på Tilføj en printer ovre i menuen til venstre, følg guiden og læg CDen i når du bliver bedt om det, i vinduet hvor der står Har diskette/cd, printeren må ikke være tilsluttet, det er først når guiden vil installere printeren at du må tænde den og sætte den til, husk at tænde for strømmen til printeren før du sætter usb i computeren, det burde virke på den måde, forslaget er til en computer med Windows XP

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-05-08 18:32

Kan du overhovedet se printeren i Printer og Faxenheder

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-05-08 18:35

Det er jo ikke meget du har fortalt os om hvad den gør forkert eller hvad den ikke gør. Har du overhovedet læst i manualen om hvordan den skal opsættes.

Her er manualen oversat til nogenlunde dansk

http://translate.google.com/translate?hl=da&sl=en&u=http://images.lexmark.com/publications/pdfs/2007/3500/mhs/en/index.html&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dlexmark%2B3500-4500%26hl%3Dda%26rls%3Dcom.microsoft:*:IE-SearchBox